• Ik was wat door mijn agenda aan het bladeren en ik zie nu dat ik eigenlijk een soort systeem erin heb:
    Met van die markeerstiften.
    Werk=geel
    Toetsen=roze
    oppassen =groen
    en als ik naar het ziekenhuis of tandarts moet heb ik dat blauw.

    Ik vind dit eigenlijk best wel overzichtelijk, want zo hoe ik alleen maar naar het roze te kijken als ik wil weten wanneer ik toestsen heb.
    Anders zie ik dat vaak over het hoofd.

    Hebben jullie ook zo'n soort systeem in je agenda of niet??

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat deed ik.. nou klad ik het er gewoon in.. en ik kijk er alleen in als ik me verveel..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik schrijf het er gewoon in. En ik plak foto's in mijn agenda. Ik zet er een vinkje achter als ik ermee klaar ben.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik schrijf alles proefwerken netjes op en markeer ze ook (meestal). Het normale huiswerk schrijf ik soms niet op, en dan heb ik er later spijt van want dan ben ik het vergeten. Maar mijn agenda is alles. Als ik hem kwijt ben dan moet ik aan iemand anders vragen wat we hebben, want ik onthoud proefwerken eigenlijk nooit.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb dit jaar überhaupt nog niks in mijn agenda opgeschreven :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jup, maar ik gebruik zoveel kleuren dat ik er soms niet eens genoeg voor heb ;x (aan markeerstiften). Maar de tijd dat ik geen school heb is sowieso geel en het huiswerk dat ik af heb is sowieso roze.

    Nee, want ik heb geen agenda lol


    As travars

    Ladylit schreef:
    Ik markeer altijd na afloop welk huiswerk ik heb gedaan, zodat ik zie wat ik nog moet doen. Toetsen merk ik gewoon wel op, omdat ik toch altijd alles maak en leer, dan hoef ik ze niet speciaal te markeren vind ik. Maar soms als ik ergens heenga ofzo dan schrijf ik dat in grote letters bij de onderste uren en markeer ik 't met een leuke kleur :3


    Pass the damn ham, please.

    Ik zit op huiswerkbegleiding en daar heb ik geleerd alles te marken, handig vind ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Page394 schreef:
    Ik schrijf alles proefwerken netjes op en markeer ze ook (meestal). Het normale huiswerk schrijf ik soms niet op, en dan heb ik er later spijt van want dan ben ik het vergeten. Maar mijn agenda is alles. Als ik hem kwijt ben dan moet ik aan iemand anders vragen wat we hebben, want ik onthoud proefwerken eigenlijk nooit.


    Dit. Hier ben ik helemaal mee eens! Dit heb ik ook!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Buiten mijn tentamenweken om heb ik niets, dus dat zou een beetje overbodig zijn (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee, want ik kan altijd alles in mijn competentieboek opzoeken en ik heb alleen tentamens in de tentamenweek.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee. Want mijn agenda ligt ergens stof te vangen. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, ik heb zelfs een onderverdeling in SO en Repeties voor de kleur(nerd)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik gebruik m'n agenda heel onlogisch haha


    Life is hard and then we die

    Ik kijk bijna nooit in mn agenda lol, de meeste dingen onthoud ik wel of doe ik gewoon niet, maar ik heb dan ook nooit met een paar uitzonderingen toetsen buiten de tentamenweek, en daarvoor kijk ik dus op mn toetsrooster.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind