Vantastic schreef:
(...)
Dat is vet leuk (: Hahaha, sommige klanten willen alleen door mij geholpen en dat maakt me zo blij. Maar sommige kan ik niet uitstaan en die wil ik echt kapot slaan. Vooral als ze de bak overhoop trekken die ik net helemaal recht heb lopen vouwen. Vorige zaterdag was echt een hel. Mijn assistentbaas ging tegen een klant schreeuwen omdat die alles (de hele winkel) had overhoop gegooid. Wij weekendhulpen stonden echt zo van OMG, ons werk. ):
Hahaha geniaal. Ik zie het al helemaal voor me haha. Zo'n mens wat staat te schreeuwen tegen een klant omdat die de hele winkel over de hoop trekt.
Wij hebben van die gratis zegeltjes, en die krijg je bij elke 2,50 En er is zo'n vrouw die iets extra's gaat kopen als ze bijvoorbeeld op 36,70 zit, en dan komt ze dus uit op 37,50 zodat ze een extra zegeltje had. Ging ze laatst 2 bierflesjes pakken, maar daar zit statiegeld op en op statiegeld krijg je geen zegeltjes. Dat wist die vrouw dus niet, maar mijn collega wel. En toen begon dat wijf helemaal te flippen dat ze een zegeltje mistte, zegt mijn collega zo: 'Ja mevrouw, op statiegeld krijgt u geen zegeltjes dus u loopt uw zegeltje mis.' Nou dat wijf was pissed joh, niet normaal. En dat om een stom zegeltje.
No man is just a soldier. Every soldier is a hero.