• Die in de vierde klas van het vwo zitten met het profiel Economie een Maatschappij?
    Want ik heb wat vraagjes en ik wil graag weten van kinderen hoe het is. Want docenten zetten alles heel positief neer en daar heb ik dus geen zak aan.
    Ik wil er Duits, Wiskunde A, M&O en Biologie bij kiezen
    Dus zit je in 4 vwo met het profiel economie en maatschappij/de vakken die ik erbij kies en wil je wat vragen beantwoorden? Reageer dan in dit topic!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh, ja. Hier zijn zeker mensen. (cool)
    Maar nee, ik zit in 4e ASO (België ) .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 9:25 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb daarvan alleen Duits en bio, haha. Veel succes met je keuze!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Paylor schreef:
    (...)
    Is de Duits literatuur moeilijk?
    Hoe zit het met die handelingsdelen voor Engels? Want dat was echt heel vaag uitgelegd bij ons.
    Heeft WisA veel dingen met Formules en xen en yen en dat soort dingen?


    Duits is bijna hetzelfde als bij HAVO :) Het is gewoon veel lezen. Is opzich niet moeilijk als je gewoon wat nadenkt en met Nederlands vergelijkt :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Er zijn hier zeker mensen.
    Maar nee, sorry.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Zijn er misschien ook mensen met de MOdule boekhouding en/of communicatie?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik doe 4MAVO, ongeveer hetzelfde profiel, op Duits na. Hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik doe CM met alle talen behalve Duits, en kunstvakken, dus ik vrees dat ik je niet kan helpen... ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb geen E&M, maar wel Biologie en Wiskunde A, dus als je daar dingen over wil vragen, ga je gang. Hoewel iedereen in het algemeen een hekel heeft aan Wiskunde :P


    NOMNOMNOMNOMNOM

    Ik doe N&G in 5VWO, maar ik heb wel drie van de vier vakken.
    En ja, ik heb in de vierde gezeten. (nerd)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    4VWO EM met Duits, Wiskunde A en Kunst -wij kunnen wel 2 keuzevakken, maar dat zou ik niet redden-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    This is ze Planet der Roboter!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!