• Die in de vierde klas van het vwo zitten met het profiel Economie een Maatschappij?
    Want ik heb wat vraagjes en ik wil graag weten van kinderen hoe het is. Want docenten zetten alles heel positief neer en daar heb ik dus geen zak aan.
    Ik wil er Duits, Wiskunde A, M&O en Biologie bij kiezen
    Dus zit je in 4 vwo met het profiel economie en maatschappij/de vakken die ik erbij kies en wil je wat vragen beantwoorden? Reageer dan in dit topic!

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Ja er zijn hier mensen
    Nee sorry! Ik doe 4 HAVO, maar wel hetzelfde profiel (:

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

VWO5 CM met bio, duits en wisA. Maar geen ec & mo. Maar over die andere vakken mag je alles vragen (:

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Ik heb HAVO EM gedaan.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Ik zit nu in 5 VWO, maar ik kan je alleen over biologie vertellen :')

#WWED - What Would Emma Do?

Lilium schreef:
    VWO5 CM met bio, duits en wisA. Maar geen ec & mo. Maar over die andere vakken mag je alles vragen (:

Is de Duits literatuur moeilijk?
    Hoe zit het met die handelingsdelen voor Engels? Want dat was echt heel vaag uitgelegd bij ons.
    Heeft WisA veel dingen met Formules en xen en yen en dat soort dingen?

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Paylor schreef:
    (...)
    Is de Duits literatuur moeilijk?
    Hoe zit het met die handelingsdelen voor Engels? Want dat was echt heel vaag uitgelegd bij ons.
    Heeft WisA veel dingen met Formules en xen en yen en dat soort dingen?

Zullen we even gaan pb'en? Das misschien makkelijker ^^

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Ik zit wel in vwo 4 en doe economie en maatschappij, maar ik heb wiskunde B en ipv van M&O en biologie heb ik Frans en Spaans (ik heb dus wel Duits) en ik doe ook nog eens gymnasium, dus ik denk dat je met mijn enorme talenprofiel + economie, maatschappij en wiskunde B niet heel veel kan vergelijken..

“Love is a contradiction.”

Ik zit in 4 VWO en heb CM met tekenen, economie en wis A. Ikwil je vragen wel beantwoorden, dan moet je maar ff een berichtje sturen.
    X

I won't let you come close enough to hurt me.

Er zijn hier mensen! Heul veul mensen.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ik zit in 3 Havo en ik moet volgend jaar mijn pakket kiezen ;x

[ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 23:52 ]

26 - 02 - '16

hahah ik wil precies dat zelfde pakket maar dan met Frans.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik heb precies dat profiel, behalve Biologie, dat heb ik niet. Dus voor vragen mag je altijd komen!

everything, in time

Malambri schreef:
    Ja er zijn hier mensen
    Nee sorry! Ik doe 4 HAVO, maar wel hetzelfde profiel (:

Tell me about it, stud.

Humble schreef:
    Ik heb precies dat profiel, behalve Biologie, dat heb ik niet. Dus voor vragen mag je altijd komen!

+ ik zit in 4VWO, Gymnasium, dus Latijn en KCV heb ik ook, mocht je daar eventueel vragen over hebben.(:

everything, in time

6VWO, EM met Duits, Wiskunde A, M&O en Muziek

Life is hard and then we die