• Vandaag hadden we excursie naar Den Haag. Ik wilde al helemaal niet gaan maar ik moest anders werd ik als spijbelen opgegeven.
    We gingen naar het binnenhof maar we moesten daar wachten dus gingen we foto's maken. Ik wilde met een stel vriendinnen op de foto dus zei een meisje uit mijn klas: 'Ik maak de foto wel.' Net toen ze de foto wilde maken stootte iemand expres/perongelijk tegen haar arm aan waardoor mijn fototoestel op de grond viel. De batterij was ook leeg geweest dus we wisten niet zeker dat hij kapot was of niet. Ik had zo'n vermoeden van wel.
    Nu ik hem heb opgeladen is hij dus echt kapot. Dus ik baalde nog wel.
    Gaat mijn moeder me opeens allemaal de schuld geven: 'Ja, je had dat ding niet mogen uit lenen.' 'Je hebt zelf dat toestel gegeven.' Nu wilt mijn moeder dus dat ik morgen aan dat meisje ga vragen of zij schade vergoeding aan de verzekering wilt vragen. Maar dat weiger ik te doen. Omdat ik tegen haar vandaag heb gezegd dat het haar schuld niet was want ik had geen zin in het gezeur van: 'Sorry dit en Sorry dat.' En volgens mij weet ze niet eens wat een verzekering is.
    Alleen ik heb dat fototoestel sinds mijn verjaardag, 14 Oktober.
    Ik heb alleen geen garantie omdat het schade van buiten af is en geld om hem te laten maken heb ik dus ook niet.

    Plus ik heb barstende ruzie met mijn moeder en ze wilt me morgen alleen door de facking donkere polder naar de judo laten fietsen en terug. En ik moet Zondag maar alleen naar een van mijn belangrijkste wedstrijden ooit. [zucht]


    "Ignite, my love. Ignite."

    En je moeder kan zelf jullie verzekering niet inschakelen omdat..? Daar is dat ding voor :W Ik hoop dat alles een beetje afkoelt dan >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    het zit jou ook niet mee, he? eerst je laptop en nu je camera. maar da's wel kut.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Yoda schreef:
    En je moeder kan zelf jullie verzekering niet inschakelen omdat..? Daar is dat ding voor :W Ik hoop dat alles een beetje afkoelt dan >.<


    I don't know. Ik zou het morgen wel eens vragen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ah balen:S
    Maar als ik jou was zou ik toch vragen naar haar verzekering, vind ze echt niet erg als ze zich schuldig voelt. En je weet maar nooit.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Innige deelneming...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Contostavlos schreef:
    het zit jou ook niet mee, he? eerst je laptop en nu je camera. maar da's wel kut.


    Nee, klopt. Ik heb ongeluk --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zij had het fototoestel vast, hij is in haar handen kapot gegaan, dus ik vind het vrij logisch dat je moeder dat zegt, ook al was het niet de schuld van het meisje zelf :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fluorescent schreef:
    Zij had het fototoestel vast, hij is in haar handen kapot gegaan, dus ik vind het vrij logisch dat je moeder dat zegt, ook al was het niet de schuld van het meisje zelf :'D


    Ja maar ik vind het zo lullig staan om te zeggen: 'Ja, mijn camera is kapot. Zou jij je ouders willen vragen jullie verzekering in te schakelen?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    (...)

    Ja maar ik vind het zo lullig staan om te zeggen: 'Ja, mijn camera is kapot. Zou jij je ouders willen vragen jullie verzekering in te schakelen?'

    Wat is daar lullig aan? Dat is gewoon hoe de zaken werken met verzekeringen. Haar ouders begrijpen het vast wel. En dan zeg je er toch bij dat je het zelf ook erg vervelend vind?
    Ja, het is niet fijn om het te gaan vragen, maar als je het dan niet doet kom je jezelf nog wel in meer van dit soort dingen tegen, geloof me.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou eerder dat meisje dat haar stootte vragen om de verzekering e.d. in te schakelen, maar goed. Het is wel echt kut, en ik vind het rot dat je moeder daar zo boos om is. Jij kon er nu toch echt níets aan doen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    balen zeg.
    maar toch proberen, over die verzekering.


    -

    Dat is wel lullig... En die ruzie is ook niet echt leuk...
    Ik weet verder niks van verzekeringen dus...
    Veel succes met fietsen en alles! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zou toch dat meisje gaan vragen, ik bedoel, zij maakte de camera kapot, ook al was het niet expres. Verder weet ik niet hoe je het op zou kunnen lossen, sorry :/


    Destroy what destroys you.

    Ik zou het inderdaad gewoon aan dat meisje vragen, ze zijn er als het goed is voor verzekerd, dus dat zou niet veel moeite zijn. (:


    To infinity and beyond •

    Philyra schreef:
    Innige deelneming...


    ..en succes op je wedstrijd.

    Komt goed. Ooit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt