• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

Lost Plane. ~ Plattengrond.

Verhaal:

De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

Rollen:

Gestrande Jongeren:

~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

Bewoners Eiland:

~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

Dieren op het Eiland:

~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

Topic's:

Rollen.
    Verhaal 2.

Regels:

~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

© Copyright xTrustMex & SomeMusic.

[ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

HurtedHeart schreef:
    [@SomeMusic ja is goed kom maar ;)]

[oeps ik heb net mijn poppetje naar hem toegestuurd -.-]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Chad Alec Salor.
    Ik hoorde ze praten, maar mijn Engels was niet goed genoeg om het te kunnen verstaan. Volgens mij stelde eentje zich voor als Aimee en de ander als Elvira, van de derde wist ik de naam niet. Ineens keek Elvira naar me, in schoot terug in de bosje en liep geruisloos door het bos achter ze aan. Ik hoopte dat ze me niet gezien had, ik wilde wel weten wat voor volk dit was.. Maar misschien waren ze gevaarlijk, ook al zagen ze er niet zo uit.

Florence Sarah Angel.

'Florence' Antwoord ik en het meisje probeert op te staan, maar ze zakt weer naar beneden. 'Alles oke?' Vraag ik en steek tegelijkertijd met Aimee mijn hand uit.

Rosa Swift

Ik werd wakker door iemand die wat zei.
    Langzaam deed ik mijn ogen open en zag een vage schim.
    Hallo?
    Ik probeerde wat te zeggen maar er kwam geen woord over mijn lippen dus probeerde ik langzaam te gaan zitten waar ik meer succes mee had.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[poppetjes ik had Aimee al naar Juléan gestuurd dus ze staat daar niet meer a.]

Destiny Alison Beasley.
    Het meisje reageerde niet, misschien was ze wel dood. Ik besloot haar alleen te laten, hoe vreselijk ik het ook vond. Ik schopte mijn schoenen, die vol zaten met zand, uit en liep langs de kustlijn verder. Het zand was lekker warm. Ineens zag ik een jongen liggen. Ik zette een sprintje in en rende naar hem toe. Hopelijk leefde hij nog wel. Snel checkte ik zijn pols, hij had nog een hartslag. Ik schudde aan mijn schouders. "Hoi?" vroeg ik en keek naar hem. Laat hem alsjeblieft nog leven! Snel deed ik een schietgebedje en kruiste mijn vingers.

[ @SomeMusic haha ik had Aimee net ook al op hem afgestuurd a. We zijn nog maar net begonnen en het loopt nu al door elkaar -.-]

Juléan Quinten Happle
    Ik probeer te hoesten als ik iemand op mijn lippen voel en mijn inhoud van mijn maag eruit wilt duwen. Ik opens mijn ogen en zie een meisje. Mijn donkerbruin groene ogen kruisen elkaar en laten dan elkaar weer gaan. We gaan van elkaar weg en kijk ongemakkelijk. 'Hey ik ben Juléan.' Zeg ik dan maar

[ff douche zo terug xx]

I'm finally back, Finally after a Year break

[Jottum! Naja, dat heb je in het begin altijd een beetje? Tenminste, bij mij..]

[Haha klopt, eerste topic loopt vet veel doorelkaar en uit eindelijk loopt het dood]

Destiny Alison Beasley.
    Ik zat geknield bij de jongen, hij hoestte en onze blikken kuiste elkaar een moment. Hij keek ongemakkelijk, dus ik zette mijn vriendelijkste glimlach op. "Hey, ik ben Juléan." zei hij. "Ik ben Destiny." stelde ik mezelf voor. "Gaat het?" vroeg ik bezorgd. Zijn gezicht zag wel erg wit..

[Tot zo!
    @BeSlytherinn, als je niks kan doen, kan je wel naar mij komen. Ik ben bij Juléan. Sorry dat ik niet wachtte op je reactie.. :S]

Aimee Jade Tempeste

De jongen opent zijn ogen en ik laat me snel naar achteren vallen. Okee, dit is best wel awkward dacht ik. 'Hey ik ben Juléan,' zegt de jongen. 'Aimee,' zeg ik.

[btw voor de mensjes die ook meedoen aan All around the world, gaan we daar nog mee verder :)?]

[Omg, geniaal zijn jullie nu bezig XD]

[Ja, daar moeten we ook nog mee verder gaan. xD]

[ @xTrustMex klopt -.- zit lekker doorelkaar -.-]