• OMG, omdat jullie awesome zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG ik zit aan tafel

    OMG I AM KROGAN!


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    omg dit topic moet zo hard vol

    OMG we zitten al aan het vierde topic!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    APHRODITEx schreef:
    (...)
    OMG dan word ik misschien zelf ook eindelijk wakker. (: loop er de heeele dag bij als een zombi hehe. ;p

    OMG ik heb eindelijk een mede slapende Zombi


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OMG Ik haat mijn telefoon.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    OMG we moeten dit topic echt vol krijgen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Paylor schreef:
    OMG we moeten dit topic echt vol krijgen

    OMG dat lukt wel :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    OMG ik heb daarnet 2.5uur in een Frans boekje gelezen en nu ben ik moe


    Never run out of reasons to smile...

    OMG dat is veel.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Paradis schreef:
    OMG ik heb daarnet 2.5uur in een Frans boekje gelezen en nu ben ik moe

    OmG hoe je dat. ik ben nog niet eens 2,5 uur thuis


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OMG ik moet leren maar ik wil niet.


    Pretty is just a pretty word.

    Paylor schreef:
    (...)
    OMG ik heb eindelijk een mede slapende Zombi

    OMG YAAAAY. OMG ik had me vanochtend keihard verslapen.;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    OMG ik heb de hele dag geen reet uitgevoerd op school, alleeen gelui-lakt. :3 dus nu heb ik energieee. :B


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    APHRODITEx schreef:
    (...)
    OMG YAAAAY. OMG ik had me vanochtend keihard verslapen.;p

    OMG ik ook, maar toen kreeg ik een belletje dat het eerste uur uitviel, en ik had al heel gestresst make-up gedaan enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one