Merida schreef:
Jullie zijn gewoon vreselijk, een aantal van jullie dan :W Please, 'Rot op', 'Ga dan weg van deze site'? Vind je 't gek dat de sfeer zo is, hey o_o' Volgens mij lezen jullie het al met 'n negatieve ondertoon. Ik erger me gewoon écht dood en dat zeg ik, ja. Dan staat 't je maar niet aan. Zoals ik 't lees, probeert ze 't alleen maar leuker te maken. *O* Ik zie haar Q ook trouwens nergens afkraken, want een aantal van jullie lijken dat op te maken uit de tekst. En dan die reacties van, 'probeer er dan iets van te maken, zeik niet.' Misschien is 't je opgevallen dat ze 't met DIT topic probeert te veranderen? :W Srsly, 'n stelletje oude wijven, dat zijn sommigen van jullie :'D En dat mag ik best zeggen
Zoals ik ook al zei gaat dit topic daar niks aan doen, wat ik bedoel is dat ze dan zelf het voor haat leuk moet maken en niet zo'n topic moet maken want dat verziekt te sfeer juist.
Goed, zo probeert het hier leuker te maken, maar dan moet ze niet gaan doen. Dat werkt averechts.
Daarbij, we kunnen Quizlet moeilijk gaan veranderen omdat zij het niet leuk vind. Er zijn er genoeg die Quizlet leuk vind zoals het nu is, anders zou Quizlet niet zo zijn zoals het is. Moet we dat allemaal veranderen omdat een paar het niet leuk vind, zodat zij blij zijn er de rest het misschien niet leuk vind? Tuurlijk niet. Ja dan zeg ik rot op, zo ben ik en die woorden gebruik ik. Als je dat niks vind heb je pech.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall