Er komen steeds jongere mensen en saaiere topics..
Over paarden en one direction en.. opegeten opa's
en das mijn mening
dus als ik er helemaal naast zit, tja, idc.
-
10 jan 2012 - 17:39net als myspace en hyves..10 jan 2012 - 19:33
Saph schreef:
Wat voor jou saai is, is voor de ander leuk en; really, this topic is useless.And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.
10 jan 2012 - 21:00Naar mijn mening komt dat vooral doordat er heel veel op de onzintopics gereageerd wordt en juist heel weinig op de leuke en interessante topics, die daardoor snel uit de 'actieve topics' verdwijnen. Blijkbaar hebben mensen niet zoveel interesse meer voor elkaar.
Maar dat is mijn mening. (:"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)
10 jan 2012 - 21:02Quizlet is nou eenmaal geen leuke site meer. Maar ik blijf er elke dag heengaan, ik weet ook niet wat het is.
-
10 jan 2012 - 21:03Bronte schreef:
Ik deel je mening, Quizlet is saai geworden.You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt
10 jan 2012 - 21:03Ben ik het wel mee eens, ik zit er niet zo veel meer op als eerst xd
Alis volat propriis.
10 jan 2012 - 21:10Ik vind het niet saai, maar misschien hoor ik bij de jongere mensen.
Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
10 jan 2012 - 21:16COMMUNISM schreef:
Idc about the topics; ik troll ze er toch wel uit, maar over de jongere mensen heb je gelijk. Elk jaar lijkt hun intelligentie achteruit te gaan. (no_chears)I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
10 jan 2012 - 21:25COMMUNISM schreef:
Idc about the topics; ik troll ze er toch wel uit, maar over de jongere mensen heb je gelijk. Elk jaar lijkt hun intelligentie achteruit te gaan. (no_chears)Inspiration can hit you any time
10 jan 2012 - 21:34Enobaria schreef:
Naar mijn mening is het aantal relschopers toegenomen en komen er steeds meer suffe jonge kinderen naar Q
Btw mijn eerste opmerking was eingelijk gewoon: Dan ga je toch weg? Soms heb je stille tijden op Quizlet.
Je beseft wel dat sommige 14 jaar ook jong vinden? Niks tegen 14, ik ben het zelf ook:Y)You've cat to be kitten me right meow.
10 jan 2012 - 21:49Tja, we hebben weer een aantal onruststokers nodig.
"Well, well. Look who we've got here!"
10 jan 2012 - 21:53Cherokees schreef:
Tja, we hebben weer een aantal onruststokers nodig.
Wacht tot de bans van Hale en haar alter-ego's zijn opgeheven:Y)Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.
10 jan 2012 - 22:04Cherokees schreef:
Tja, we hebben weer een aantal onruststokers nodig.
Ik wil mijn best wel weer gaan doen-
10 jan 2012 - 22:06Genius schreef:
(...)
Ik wil mijn best wel weer gaan doen
Genius.
Misschien ik ook, als de mods me beloven niet te bannen. ^^You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt
10 jan 2012 - 22:0810 jan 2012 - 22:08