• Ik zoek iets met veel drama, dat het liefst over onbekende personen gaat of one direction, En geen 16+


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Wel, morgen start ik mijn story over One Direction dat vol drama zit. Loubear is the reason from the drama. -Louis Tomlinson.

    Drama oh drama! *maakt zielige buiging* Dan heb ik er twee voor jou, het is wel met drama en romantiek samen, de tweede is meer drama en het is beide met onbekende personen:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    Ladylit schreef:
    Drama oh drama! *maakt zielige buiging* Dan heb ik er twee voor jou, het is wel met drama en romantiek samen, de tweede is meer drama en het is beide met onbekende personen:
    (...)


    Die eerste krijgt een abbo (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Beckett schreef:
    (...)

    Die eerste krijgt een abbo (:

    Thank you! Als je van die eerste geen zin hebt om bij te lezen kan ik je samenvattingen per hoofdstuk sturen, maar je kan ook gezellig alles gaan lezen natuurlijk :3


    “Love is a contradiction.”

    En we dansten op gebroken glas.


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:35 ]


    I can't even think straight.

    Discord schreef:
    (...)
    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    Ik kan wel waat engels, maar ik denk niet dat ik dat zal kunnen begrijpen, al lijken ze me allebij enorm cool ;D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Drama... Hmm, in mijn story zit wel een hoop drama, maar het is vooral een fantasy story. Wanna try or not? (:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:37 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Stand Alone's


    I love you Tim

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik kan wel waat engels, maar ik denk niet dat ik dat zal kunnen begrijpen, al lijken ze me allebij enorm cool ;D


    Als je ze leest en in de reacties vraagt om uitleg zal ik je graag uitleggen wat je niet snapt! Engels lezen is geweldig voor je Engels :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Parachutes schreef:
    Drama... Hmm, in mijn story zit wel een hoop drama, maar het is vooral een fantasy story. Wanna try or not? (:


    Ik heb nog nooit echt fantasy gelezen, maar ik wil wel is een keer proberen (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Discord schreef:
    (...)

    Als je ze leest en in de reacties vraagt om uitleg zal ik je graag uitleggen wat je niet snapt! Engels lezen is geweldig voor je Engels :Y)


    Ik zal is een hoofdstuk proberen (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik heb nog nooit echt fantasy gelezen, maar ik wil wel is een keer proberen (:


    Okeee dan, dit is 'm:



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het is onbekende personen, maar ook fantasy.
    Het is niet 'fantasy' fantasy zoals met rare wezens in of vampieren. Het gaat eerder over 'gewone' bovennatuurlijke krachten.
    Een beetje actie, een beetje liefde, maar niet echt drama (dat moet nog komen, in part 3)




    Myra wordt bijna vijftien. Ze had al verschrikkelijke dingen meegemaakt: haar ouders waren gestorven in een vreemde brand in hun chalet in de Ardennen. Myra weet niet wat er daar gebeurd is die dag, bijna drie jaar geleden, maar tot er enkele dingen duidelijk worden: enkele dagen voor Myra vijftien wordt, ontdekt ze iets speciaals; iets waardoor ze anders is dan andere mensen.
    Ze is verbonden met de natuur!.

    Plaatje is aanklikbaar.
    Iets meer dan 50 hoofdstukken en in totaal 25000 woorden.
    Normaal wordt er wekelijks aan geschreven (in school soms minder, te zien aan schoolwerk - in vakantie vaak meer, te zien aan mijn inspiratie)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please