• Hey mensjes,

    ik ben aan het twijfelen of ik een nieuwe story zal maken.
    Ik heb er al 5. Waarvan een van een schiijfwedstrijd, twee gepauzeerd en dus twee actief. dit is het tot nu toe:

    Picture Ushio.
    Ushio is 15 en moet, net als haar moeder, een jaar blijven zitten omdat ze te veel dagen heeft gemist. Zo ontmoet ze nieuwe vrienden waar ze veel leuke en minder leuke dingen mee beleeft. Ze besluit ook de theaterclub opnieuw op te richten, en hem draaiende te houden, wat Nagisa nooit gelukt is. Haar schooljaren en de jaren erna beloven erg bijzonder te worden.

    [De tekening heb ik zelf gemaakt, sorry, hij is niet erg goed.]

    Zou ik het doen of niet? Het is trouwens gebaseerd op de anime Clannad, dus het is wel handig als je de serie kent voor je oordeelt.

    Dus, doen of niet?

    Randomness :3

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 20:33 ]

    Niet doen. Ik ken de serie niet, maar het verhaal lijkt gewoon niet leuk


    Ex astris, sciencia

    Als je het wilt doen, moet je het doen (: je schrijft toch voor jezelf, niet?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als jij het leuk vindt, dan moet je het gewoon doen.

    Philyra schreef:
    Als je het wilt doen, moet je het doen (: je schrijft toch voor jezelf, niet?


    I can't even think straight.

    Philyra schreef:
    Als je het wilt doen, moet je het doen (: je schrijft toch voor jezelf, niet?


    Da's waar. (;
    Ik ga het waarschijnlijk doen na de schrijfwedstrijd, nu heb ik het met daar en nog mijn andere 2 stories druk mee.

    Philyra schreef:
    Als je het wilt doen, moet je het doen (: je schrijft toch voor jezelf, niet?


    Ja, tuurlijk, hoor wie het zegt; mevrouw ik-zeg-altijd-dat-ik-voor-mezelf-schrijf-maar-eigenlijk-wil-ik-wel-bij-ieder-hoofdstuk-minstens-1-reactie-zodat-ik-weet-dat-anderen-de-tijd-en-moeite-die-ik-in-mijn-verhalen-stop-appreciëren. ;D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein