• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:19 ]

    Heb je hem een keer in het echt gezien? Anders ben je misschien verliefd op een idee van een jongen, maar niet werkelijk op een echte jongen. Dan is het heel makkelijk; hij bestaat niet zoals jij hem kent. Maar als je hem in het echt kent zou ik zeggen doe er wat mee ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Heb je hem een keer in het echt gezien? Anders ben je misschien verliefd op een idee van een jongen, maar niet werkelijk op een echte jongen. Dan is het heel makkelijk; hij bestaat niet zoals jij hem kent. Maar als je hem in het echt kent zou ik zeggen doe er wat mee ^^

    Dit.
    + woont hij erg ver van je vandaan? Dat is op zich ook wel belangrijk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Heb je 'm al eens in het echt ontmoet? Want als je dat wel hebt gedaan en 't klikte zou ik zeggen: ga ervoor!
    Maar als je hem echt alleen maar via het internet kent, zou ik ermee oppassen, want je weet toch nooit zeker wie je voor je hebt als je 'm zou gaan ontmoeten. En mocht 't wel gewoon een echte jongen zijn, dan kunnen mensen in 't echt nog altijd minder leuk zijn dan via internet..


    “Love is a contradiction.”

    Probeer er eerst een paar keer mee te cammen en/of bellen, zou ik zeggen ;p


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Probeer er eerst een paar keer mee te cammen en/of bellen, zou ik zeggen ;p


    26 - 02 - '16

    LaJoie schreef:
    Probeer er eerst een paar keer mee te cammen en/of bellen, zou ik zeggen ;p


    Al gedaan ;3

    PUKKELxDING schreef:
    Heb je hem een keer in het echt gezien? Anders ben je misschien verliefd op een idee van een jongen, maar niet werkelijk op een echte jongen. Dan is het heel makkelijk; hij bestaat niet zoals jij hem kent. Maar als je hem in het echt kent zou ik zeggen doe er wat mee ^^


    Maar ik wil niet verliefd zijn >.<

    Starkiller schreef:
    (...)

    Maar ik wil niet verliefd zijn >.<


    Awh, gevoelens kun je (meestal) niet tegenhouden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Waarom zou je niet verliefd willen zijn op iemand van het internet? I did it and look at me now, I couldn't be happier!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.