• ik luister nu de hele tijd dezelfde liedjes achter elkaar aan op dit moment. :) ik ben bezig met verslagen voor Marokko, waar ik over 3 weken naar toe ga en luister nu de hele tijd Hangover, Turning tables,Levels, she doesn't mind en nog een paar andere liedjes. Doen jullie dat ook als jullie met een (saai) verslag ofzo bezig zijn, om jezelf wat op te vrolijken? Het is geen vervelend werk ofzo, maar uj heb wel wat betere dingen te doen. HAHA

    xxx

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 14:59 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Als ik een nieuw liedje ontdek, blijf ik het maar afspelen. :Y) Anders laat ik mijn iTunes gewoon zelf willekeurig liedjes kiezen.

    Ja ik ken dat. Ik doe dat heel vaak en dat soms zelfs voor dagen.
    En niet alleen als ik me verveel, maar ook als ik gewoon pas een aantal goede liedjes heb gehoord.
    Ja ik ben misschien wel een beetje verslaafd aan sommige liedjes! ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    hmmh, soms, maar meestal zet ik liedjes op replay omdat ik ze gewoon leuk vindt.. (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik speel het lied altijd zo'n 40 keer af voordat ik een nieuwe opzoek. Behalve als hij niet leuk is natuurlijk, dan al meteen na de eerste keer.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    ik luister een liedje van meer dan 50 minuten
    dat zijn One Direction nummers achter elkaar
    en dat doe ik omdat ik vrolijk wil zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    jep, right na.

    Ik luister nummers altijd heel lang achter elkaar :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Paramouse schreef:
    Ja ik ken dat. Ik doe dat heel vaak en dat soms zelfs voor dagen.
    En niet alleen als ik me verveel, maar ook als ik gewoon pas een aantal goede liedjes heb gehoord.
    Ja ik ben misschien wel een beetje verslaafd aan sommige liedjes! ^^


    comfort in c h a o s

    Ja, vooral als het heel leuke liedjes zijn(:


    Food.

    Cohen schreef:
    Als ik een nieuw liedje ontdek, blijf ik het maar afspelen. :Y) Anders laat ik mijn iTunes gewoon zelf willekeurig liedjes kiezen.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ja ik doe dat ;x.

    laatste tijd zet ik gewoon top 40 aan ofzo en dan hoor ik ook nog nieuwe liedjes enso,
    Ook laat ik nu vaak mijn 1D cd zn werk doen, haha


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Cohen schreef:
    Als ik een nieuw liedje ontdek, blijf ik het maar afspelen. :Y) Anders laat ik mijn iTunes gewoon zelf willekeurig liedjes kiezen.


    Firm believer of all that is magic

    Cohen schreef:
    Als ik een nieuw liedje ontdek, blijf ik het maar afspelen. :Y) Anders laat ik mijn iTunes gewoon zelf willekeurig liedjes kiezen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Famine schreef:
    Ik speel het lied altijd zo'n 40 keer af voordat ik een nieuwe opzoek. Behalve als hij niet leuk is natuurlijk, dan al meteen na de eerste keer.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat doe ik altijd