• Jij altijd al willen weten wat ze doen in de auto, well..

    KLIK

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 14:24 ]

    JustYouAndMe schreef:
    (...)

    OMG het lijkt echt op nederlandse kentekens!! :O stoer als ze in nederland zijn en niemand zou het weten!!


    Zulke fantasieën kreeg ik ook al. Straks zitten ze morgen leuk bij mij in de klas op school.;p Oké, gebeurt toch nooit. Maar je ziet wel dat die auto's links rijden, dus het is wel in het Verenigde Koninkrijk.


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    Dit is gewoon de reden waarom ik die jongens zo leuk vind.(: Liam lacht zo schattig.;3 Oh, wat zou ik graag een keertje bij hun in de auto zitten zeg!<3 Dikke pluim voor de bestuurder van de auto. Ik zou niet zo rustig achter het stuur kunnen blijven zitten, als ik hun chauffeur zou zijn.;p Wat had ik graag ook wat moves gezien van Niall en Harry.<3
    Ps. Zijn dat Nederlandse kentekenborden die je ziet bij 0:10 en 0:19?(a)

    Nee, haha. Ik zag dit filmpje en nu weten we ook meteen hun kenteken. (fangirling, dus zet je geluid uit)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    JustYouAndMe schreef:
    (...)

    OMG het lijkt echt op nederlandse kentekens!! :O stoer als ze in nederland zijn en niemand zou het weten!!

    Maar hun zijn op tour, in GB, en die kentekenborden die zijn gewoon hetzelfde. Alleen staat er: 'GB' ipv 'NL' hihi

    Geniaal ;D


    Firm believer of all that is magic

    Famine schreef:
    (...)
    Nee, haha. Ik zag dit filmpje en nu weten we ook meteen hun kenteken. (fangirling, dus zet je geluid uit)

    AHAHA, dat filmpje is eng. Je kan ook overdrijven. ;x

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 19:22 ]

    Famine schreef:
    (...)
    Nee, haha. Ik zag dit filmpje en nu weten we ook meteen hun kenteken. (fangirling, dus zet je geluid uit)


    Oké, weer wat geleerd. Ik dacht altijd dat Engelsen een wit kentekenbord hadden. En dat filmpje, whaha, ik kreeg er gewoon lachbuien van.XD


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    (...)

    Oké, weer wat geleerd. Ik dacht altijd dat Engelsen een wit kentekenbord hadden. En dat filmpje, whaha, ik kreeg er gewoon lachbuien van.XD

    Ik dacht ook dat het witte kentekenborden waren, oO
    ~ Hahaha, ik ook. x)


    OTP: won't stop 'till we surrender...