• Yeah! Topic 3!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:34 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rebecca.

    'Ik- ehm-' zeg ik zacht. 'Professor [achternaam] heeft me in mijn tweede jaar info gegeven en sindsdien produceer ik volledige patronussen,' zeg ik zachtjes. 'Ik woon dichtbij de Duitse grens, daar laten ze dementors vrij rond...zweven. Bij gebrek aan een betere beschrijving.' zeg ik en friemel aan mijn haar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lisanne

    'Dementors vrij rondzweven? Ai. Nou ja, ik ben inmiddels al wel zover dat ik een zilver wolkje kan produceren. Expecto patronum!'
    Een zilver rookpluimpje verlaat mijn toverstok, en neemt een wazige vorm aan. 'Het gaat steeds beter, in ieder geval,' grinnik ik. Normaal ben ik hier best wel goed in, en heb ik toverspreuken gauw onder de knie, maar deze is moeilijk.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rebecca.

    'De Duitse regering is niet zo bang voor ongelukken,' zeg ik. 'Ook niet voor snelheiden met auto's, haha,' voeg ik eraan toe. Ik denk aan de overwinning op Hufflepuff vorige week, toen Arthur (Wemel) zo'n prachtdoelpunt scoorde en Arduin van zijn bezem werd geveegd en zeg luid: 'Expecto Patronum!'. Een zilveren paard spuit uit de punt van mijn toverstok en loopt richting Lisanne. 'Je moet echt aan iets heel gelukkigs denken...'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lisanne

    Met open mond staar ik naar het paard. 'Wow... Nou ja, ik probeer het nog een keer; Expecto patronum!' Ik denk aan de dag dat ik een brief kreeg dat ik hiernaartoe was, en dat ik zielsgelukkig was.
    Een zilveren dier schiet uit mijn toverstok, en holt weg.
    'Wat voor beest was dat?' Ik staar het dier met open mond na, het is me gewoon gelukt!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Zo, ik ben even bijgewerkt...en jezelf als personage? Klinkt leuk, maar hoe weet je dan zeker in welke afdeling je thuishoort?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Doe maar Gryffindor, we zitten allemaal in Gryffindor^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Waarom wordt er niet gewaarschuwd dat er een nieuw topic is???]


    living la dolce vita

    [Nou, Esther, we weten allemaal dat het vorige vol is, dus lijkt het me logisch dat er een nieuwe komt^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Maitresse schreef:
    [Zo, ik ben even bijgewerkt...en jezelf als personage? Klinkt leuk, maar hoe weet je dan zeker in welke afdeling je thuishoort?]


    [Ik heb het aan mijn ouders gevraagd, aan mijn vrienden en ik heb er over nagedacht. Slytherin, daar zou ik het goed hebben gedaan maar ik ben nou eenmaal te vriendelijk en te open. Hufflepuff... hmm... trouw ben ik, maar dan eerder Ravenclaw, en ik wil eigenlijk niet bij een eliteclubje horen dat zich afsluit van de andere afdelingen. Dus toen werd het Griffoendor, aangezien ik ook wel bereid ben te knokken voor datgene waar ik achter sta.]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Maitresse schreef:
    [Zo, ik ben even bijgewerkt...en jezelf als personage? Klinkt leuk, maar hoe weet je dan zeker in welke afdeling je thuishoort?]


    [ Haha. Ik heb daar een simpele verklaring voor.
    Slytherin: Ik ben niet sluw (in tegendeel zelfs :'D)
    Hufflepuf: Ik ben niet trouw
    Ravenclaw: Ik ben niet slim.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    [ Haha. Ik heb daar een simpele verklaring voor.
    Slytherin: Ik ben niet sluw (in tegendeel zelfs :'D)
    Hufflepuf: Ik ben niet trouw
    Ravenclaw: Ik ben niet slim.


    [Maar ik weet het echt niet waar ik thuishoor, lol. Ik heb zo veel "slechte" eigenschappen en ook wel wat goede.
    Weet je, ik zoek gewoon een site en zoek waar dat je je kan laten indelen :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik heb een quiz gedaan van hier op Q (dit is hem)
    En daar werd er gezegd dat ik bij Gryffindor thuishoor.
    Hoewel ik Slytherin een coolere afdeling vind :').
    Is coolere een correct woord? :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik had Ravenklauw daar. Zal ik anders mijn afdeling daarin veranderen?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Ik had Ravenklauw daar. Zal ik anders mijn afdeling daarin veranderen?

    Dat moet je zelf kiezen :)
    Ik vroeg me gewoon af waar ik nu echt thuis hoorde :)
    Dus ik ga nu in het rollentopic een personage van mij maken
    Maar het zal wel met een iets oudere foto van vorig jaar zijn, is dat erg?
    Ik had toen redelijk ros haar :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sophie
    Je bent op Zweinstein, en je leert toveren
    Een groot ding steeg op uit mijn toverstok. Het was een paard met vleugels. Dat maakte me nog vrolijker, dus hij kon blijven. Ik zag een meisje naast me staan. "Hoi!" zei ik.

    [Lekker vroeg is het he :P ]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 7:52 ]


    Tijd voor koffie.