• Ik zoek mooie plaatjes met een mooie quote :] Something like this:


    De tekst moet dus (ongeveer) links staan.

    Als jullie die toevallig hebben ofzo, willen jullie die dan even droppen? =D Want ik ben hard op zoek.

    Ik ga namelijk jongeren rekening openen en dan wil ik een coole pas met een coole quote ;p

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 12:27 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Klik.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Klik.


    --'' Ik ben niet zo dom dat ik ga vragen zonder te zoeken, ik zoek al bijna een uur, vandaar dit topic, want misschien heeft iemand toevallig zo'n plaatje en dat scheelt werk :L


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je kunt ook altijd zelf een quote op een plaatje zetten :3

    Ganymede schreef:
    Je kunt ook altijd zelf een quote op een plaatje zetten :3


    Moet ik wel een mooi plaatje hebben Ö Ik weet nooit waar ik op moet zoeken, maar die ik bijvoorbeeld in beginpost heb gedropt, die vind ik wel mooi [: Maar ja, die vind ik bijna nooit.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Moet ik wel een mooi plaatje hebben Ö Ik weet nooit waar ik op moet zoeken, maar die ik bijvoorbeeld in beginpost heb gedropt, die vind ik wel mooi [: Maar ja, die vind ik bijna nooit.

    Ik wil je anders wel helpen? Zal ik een paar mooie plaatjes posten en dan kunnen we mss samen iets vinden om erop te zetten? :'D
    Welk soort plaatjes wil je precies, in welke richting?

    Ganymede schreef:
    (...)
    Ik wil je anders wel helpen? Zal ik een paar mooie plaatjes posten en dan kunnen we mss samen iets vinden om erop te zetten? :'D
    Welk soort plaatjes wil je precies, in welke richting?


    Oeh nice, dankje 8D Awh, gewoon een vrij simpele, zoals in de beginpost dus. Zo'n sfeervol, simpel, maar toch mooi plaatje [:

    Als ik het beginpost plaatje gebruik komt mijn pas er zo uit te zien (wel met andere naam enzo)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    oh die is mooi op je pas.
    Ok hier zijn er een paar:



    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 12:49 ]



    Die Eiffeltoren is vet :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Nog of moet ik een andere richting in slaan? ;d

    Die hierboven zijn ook leuk xo


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil trouwens ook een ander covertje op mijn pas want dat ding is zo lelijk oranje van mij ¬¬