• Haha, Ik heb mijn haar geverfd. Ik was blond. Ben ook blond van nature. En nu heb ik het dus bruin geverfd. Mijn broertje van 11 komt thuis. 'Haha! nu ben je kunstmatig intelligent!' Ik kon hem terplekke wel wurgen.

    Maar. om dit topic nog wat nuttig te houden. Hebben jullie ook wel eens je haar geverfd en dat je er dan opmerkingen of problemen mee kreeg?

    xxx


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Toen ik een hanenkam had laten 'knippen', en de uiteinden blauw had laten verven (en de rest zwart/zilver/et, weetikveel welke kleur 't was), zei mijn zusje alseerst: 'JE BENT KAAL', mijn moeder gaf me een schouderklopje, mijn vader zei dat ik van z'n behanglijm af moest blijven, en m'n broer gaf me heel droog tien euro en zei dat ik iets leuks kon gaan doen met die tien euro zodat ik uit z'n buurt bleef totdat ik weer normaal haar had. :Y)
    Hallo leuke familie.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    COMMUNISM schreef:
    Toen ik een hanenkam had laten 'knippen', en de uiteinden blauw had laten verven (en de rest zwart/zilver/et, weetikveel welke kleur 't was), zei mijn zusje alseerst: 'JE BENT KAAL', mijn moeder gaf me een schouderklopje, mijn vader zei dat ik van z'n behanglijm af moest blijven, en m'n broer gaf me heel droog tien euro en zei dat ik iets leuks kon gaan doen met die tien euro zodat ik uit z'n buurt bleef totdat ik weer normaal haar had. :Y)
    Hallo leuke familie.


    Haha. dat vind ik echt wel awsuum! Die behanglijm... Ik lag helemaal slap! maar echt die hanekam vind ik super awsuum!


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    ik heb het ook vandaag geverfd en mijn broer dacht dat het zwarts was(hij ziet niet zoveel) en dat vond hij stom
    maar het is bruin met een rode gloed en ik ben er blij mee
    Ik ben echt benieuwd wat anderen er van vinden
    ik weet bijna zeker dat ik er morgen opmerkingen over ga krijgen(familiefeestgeval)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee. Ik ben dan zelf ook 11, en ik vind te grap best geniaal, maar ook rot voor jou. (;
    Ik ben dan als 11-jarige wat slimmer x"d
    Ik wil wat lokken in mijn haar later lichtblauw ofzo laten verven, maar ik weet niet of het mooi is, aangezien ik bruin, krullend haar heb.

    Mijneh haar is 4 verfbeurten geleden rood geverfd. 'Ginger' riepen ze overal. Nou ik kon er prima om lachen maar zelfs na 4 verfbeurten, waarvan 2 echt zwart zie je het rode er onderdoor en mijn (oh ik háát dat verfuckte wijvenwoord) "crush" zit van begin af aan al te zeggen: 'Ginger!' 'Mean!' 'Nah, ik ben dol op gingers! 8D'
    Thank you haarverf :3


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Mijneh haar is 4 verfbeurten geleden rood geverfd. 'Ginger' riepen ze overal. Nou ik kon er prima om lachen maar zelfs na 4 verfbeurten, waarvan 2 echt zwart zie je het rode er onderdoor en mijn (oh ik háát dat verfuckte wijvenwoord) "crush" zit van begin af aan al te zeggen: 'Ginger!' 'Mean!' 'Nah, ik ben dol op gingers! 8D'
    Thank you haarverf :3


    Dat is lieeff! ik ben van mezelf ook naja.. blond maar er zit wel een rode glans doorheen, niemand maakte er een punt van.. Todat ik in de 3e kwam. toen ging het ineens opvallen. En nu heb ik het bruin geverfd. en zie je er weinig meer van. :)


    Solen kommer fortfarande ingenting.