• Pff, maandag zie ik mijn "vriendin" terug. Ik heb er echt geen zin in
    We hebben veel ruzie gehad & telkens is het dus MIJN fout dat we ruzie hebben. Ze lijkt wel n schoothondje, ze hangt constant aan me & ik wil ookwel eens alleen zijn met mijn andere vriendin.
    Maar ik geraak niet van haar af. Aarg ! Ik heb al dikwijls gezegd : je moet nietmeer bij me komen, maar telkens doet ze de volgende dag weer poeslief tegen mij
    Ik wil haar echt laten vallen als vriendin, maar dit lukt gewoon niet. Ze blijft maar terugkomen
    Ik wil haar maandag echt niet zien, maar het moet. I hate her so much & I mean it. En zij begrijpt dit dus niet eah!
    Zelfs die van leerlingbegeleiding is kwaad op me omdat ik die vriendin wil laten vallen. Maar die snapt het gewoon niet.
    Ik kan geen vriendin zijn met iemand die constant liegt & aandacht zoekt & mij nooit laat uitspreken.
    Pff, ik wil echt van haar af

    Sorry voor dit gezever, maar ik moest het even kwijt ! (;


    ~ Don't remember the days, remember the moments. ~

    Haar goed de waarheid zeggen wat je ervan vind en waarom je het niet meer ziet zitten.
    En dan als ze nog naar je toe komt, gewoon weglopen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je moet gewoon een keer na school met haar afspreken om te zeggen waarmee je nou eigenlijk zit met haar gedrag, en dan zeggen dat ze, -mits ze verandert-, bij je uit de buurt moet blijven. Of je negeert haar, maar daardoor lijk je arrogant en kinderachtig. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Heb het haar al verschillende keren uitgelegd waarom ik ze nietmeer moet hebben, maar ze luistert gewoon nietmeer & begint over een ander onderwerp.


    ~ Don't remember the days, remember the moments. ~

    Ik denk dat je hier met haar over moet praten. Zeg dat je ook met anderen om welgaan, en spreek met haar af wanneer je dit doet? Je kunt haar misschien ook motiveren om zelf meer vrienden te maken?
    Gemeen doen lijkt nu misschien de gemakkelijkste oplossing, maar dat kun je beter niet doen want dan krijg je iedereen tegen je.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Midna schreef:
    Haar goed de waarheid zeggen wat je ervan vind en waarom je het niet meer ziet zitten.
    En dan als ze nog naar je toe komt, gewoon weglopen?


    En anders gewoon negeren, ook als ze iets tegen je zegt. Ik ken het, en heb nu ook precies hetzelfde.


    Food.

    Ik heb een tijdje heel gemeen gedaan, maar ze kwam nog maar altijd naar mij
    Dus dat helpt ook niet.
    Ik denk dat ik haar ga aanspreken & heel rustig uitleggen wat me dwars zit (dit heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, ik heb altijd supergemeen gedaan tegen haar)


    ~ Don't remember the days, remember the moments. ~

    :O NOOOOO maandag moeten we weer naar school!!!D=
    en gewoon lekker bitchy doen!! ik had hetzelfde probleem met zo'n kinde bij mij op school, ze ging echt nooit weg en ze was ZO irritant!! en het lijkt wel alsof ze aan je "kleeft" dus misschien klinkt het stom, maar praten helpt niet dus dan negeer je haar maar, of je doet bij haar wat zij bij jouw doet =D


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Kei hard in haar gezicht zeggen waar het op staat en haar dan negeren. Dan moet het toch wel duidelijk zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Weet je ook waarom ze de heel de tijd bij je blijft? Ondanks alles wat je doet?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @ Midna

    Ze heeft geen vriendinnen buiten mij, ze kent mij al 2 jaar & heeft nog nooit bij iemand anders gestaan, altijd bij mij.


    ~ Don't remember the days, remember the moments. ~