• BOEM
    Lies is sexy :3

    Edit: Elise, Elise en Nicky ook.
    En Kimberly. En Glenn.
    :3

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 14:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil Niriall. Helaas bestaan daar geen filmpjes van gezien het een ship uit een boek is -_-


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ik wil Niriall. Helaas bestaan daar geen filmpjes van gezien het een ship uit een boek is -_-

    Welk boek? Ö


    Take me to wonderland

    Wicked Lovely. Only my favorite series in the world!
    Maar t is pas in t derde boek dat duidelijk gezegd wordt dat ze eigenlijk op een heel rare manier van elkaar houden. But I don't care, they're hot and they should totally fuck each other. Screw you Melissa Marr for not writing a Niriall scene!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Wicked Lovely. Only my favorite series in the world!
    Maar t is pas in t derde boek dat duidelijk gezegd wordt dat ze eigenlijk op een heel rare manier van elkaar houden. But I don't care, they're hot and they should totally fuck each other. Screw you Melissa Marr for not writing a Niriall scene!

    Ö
    -zoekt op-


    Take me to wonderland

    Hoe overtuig je, je ouders voor een huisdier dat veel zorg nodig heeft? :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Hoe overtuig je, je ouders voor een huisdier dat veel zorg nodig heeft? :')


    Neen, Nicky. Geen fret.
    Wie weet mag da beest volgend jaar Engeland nie binnen :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fretten stinken. Letterlijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lovingly schreef:
    (...)

    Neen, Nicky. Geen fret.
    Wie weet mag da beest volgend jaar Engeland nie binnen :W


    Ik. Wil. Een. Fret. Die beesten zijn megaschattig en superlief. :333 (als ze de juiste opvoeding genieten)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gancanagh schreef:
    Fretten stinken. Letterlijk.


    Dat zijn de mannetjes, die moet je laten castreren en anders alleen maar met periodes dat hun anaalklieren geleegd worden. :W


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ieuwl.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ieuwl.


    Dat hebben meerdere (knaag)dieren en is volstrekt normaal? :W


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Dat hebben meerdere (knaag)dieren en is volstrekt normaal? :W


    Ieuwl.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ik. Wil. Een. Fret. Die beesten zijn megaschattig en superlief. :333 (als ze de juiste opvoeding genieten)



    Waarom lijkt dat op mijn definitie van een kind? :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Orchideous schreef:
    (...)

    Dat hebben meerdere (knaag)dieren en is volstrekt normaal? :W



    Das het voordeel aan mijn hond.
    Die stinkt altijd :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omdat een fret een kind is? Nee, nee. :')
    In ieder geval, ik heb wel mijn research gedaan, omdat we met katten en honden zitten, blijkt dus dat die supergoed overweg kunnen met katten en honden en dat ze als bodem stoffen doeken moeten hebben en geen hooi ofzo, wat al een pluspunt is, want dat verminderd de stank. 8D
    @Elise: niet zo zot op knaagdieren? Naja, ik weet niet of een fret wel echt een knaagdier is, want het is een carnivoor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson