• Ik heb een nieuw idee voor een verhaal, dit keer echt een serieus idee wat ik misschien naar een uitgever kan sturen.
    Maar nu weet ik niet of het idee/verhaal al bestaat.
    En nee, ik ga het niet aan iemand op internet vertellen of op internet zelf zetten. Daar doe ik niet meer aan.
    Dus hoe kom je hier achter?

    Niet. ^^
    Denk ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Google het?
    Ik heb geen idee, maar als het echt een goed idee is, zal het nog wel niet bestaan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sowieso dat het idee/verhaal al bestaat, want ongeveer alles bestaat al.
    Maar dat wil niet zeggen dat je verhaal niet meer origineel/goed genoeg kan zijn om te worden uitgegeven. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Taize schreef:
    Google het?
    Ik heb geen idee, maar als het echt een goed idee is, zal het nog wel niet bestaan.

    Ja google kan wel. Maar dan vind je nog lang niet alles.

    Resurrection schreef:
    Sowieso dat het idee/verhaal al bestaat, want ongeveer alles bestaat al.
    Maar dat wil niet zeggen dat je verhaal niet meer origineel/goed genoeg kan zijn om te worden uitgegeven. (:

    Tja dat is waar... Ik zal wel wat rond zoeken op internet. ^^

    Het maakt niet uit of het al bestaat of niet. Er zijn zoveel boeken met een soortgelijke verhaallijn. Het zijn details die het 'm doen en de achtergrondverhaallijnen. Maak het origineel!


    If we had not a soul, music would have created it.

    ^Inderdaad. ga gewoon na een uitgever, en die informeert je wel verder lijkt me. (: Succes in ieder geval!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''