• Zat ik net rustig eventjes op quizlet, kreeg ik telefoon van mijn toneel-leraar. Nu moet ik morgen van 1 tot 4 gaan leren schermen omdat ons stuk over de 3 musketiers gaat! Heeft iemand hier al ooit geschermd (geen idee of dat het juiste woord ervoor is) en weet iemand of het moeilijk is?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb het ooit gedaan, bij sportdag, maar ik vond er niks aan. In die houding, met twee benen te gelijk springen en dat masker waar ik het benauwd van kreeg. Niets voor mij. Ik wilde er gewoon op los slaan zonder regeltjes, maar zo werkte dat dus blijkbaar niet. :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Merida schreef:
    En Garde! I have no clue D: 'k Heb 't weleens op TV gezien, maar daar blijft 't bij. Misschien helpt dit?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ridder schreef:
    Op Mario and Sonic on the olympic games.
    Telt dat mee?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb The Three Musketeers gezien? :E


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat lijkt mij dus echt superleuk hè!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 14:57 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ancient schreef:
    Ik heb het ooit gedaan, bij sportdag, maar ik vond er niks aan. In die houding, met twee benen te gelijk springen en dat masker waar ik het benauwd van kreeg. Niets voor mij. Ik wilde er gewoon op los slaan zonder regeltjes, maar zo werkte dat dus blijkbaar niet. :')


    Was wel leuk vond ik. ;D Wel irritant, want ik suckte er echt in. ;D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Dat hebben ze bij mij in de buurt ook ooit gedaan... Zon theatergroep en toen hadden ze ook schermles gekregen. Het toneelstuk zag er wel heel goed uit^^ Veel succes!


    Deep inside, I've never felt alive

    Wauw, ik lees dit en ik lig dubbel. Dan kun je dus echt zeggen: Whauuut?
    Maar goed, veel plezier.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 19:50 ]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien