• Nieuw topic! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=124572

    Hooi! Ik en HappyPotter organiseren een meeting! *O*


    Plaats; Utrecht
    Punt van afspreken; Treinstation Utrecht Centraal voor de Burger King (Dat is bij perron 19B)
    Datum; zaterdag 4 februari 2012
    Hoe laat; 1 uur
    Wat; Shoppen / rondlopen / eten

    Deze mensen komen sowieso;
    - Krull - Krullerd
    - Cynthia - HappyPotter
    - Lieke - Castiel
    - Sander - Sorenos
    - Eveline - Defensive
    - Romi - Sluipvoet
    - Dominique - Hel
    - Thijs - Cesare
    - Joy - Ebenezer
    - Annemiek - Wandering
    Deze mensen komen misschien;
    - Alwin - Discord
    - Annabeth - Cherokees
    - Sarita - Ridder
    - Nicoline - Winterwerp
    - Jalissa - Fantasia
    - Esther - Adler
    - Sebastian - Lycaon
    - Louisa - Louisaaa
    - Samantha - Shogun
    - Kirsten - Jonsu
    - Sterre - Amaryl
    - Pauline - Narwhals
    - Evren - TOMLINSONx
    - Manon - MissSharp
    - Sterre - Paylor
    - Sarah - ALTERMOON
    - Esmee - ZilverenSnor
    - Amber - Comeau
    - ? - CallieVernon
    Deze mensen komen heel misschien;
    - Ellen - Starkiller


    deze maand bij de blokker te koop; onbeperkt reizen voor 16 euro op 1 dag tot en met april! http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=57803&productId=119366

    Wie vertrekt er met de intercity vanuit Maastricht en wil met Manon/MissSharp mee reizen?
    - Wie reist er vanuit Den Bosch? Sorenos/Sander
    - Wie reist er vanuit Eindhoven? Castiel/Lieke.
    - Wie reist er vanuit Rotterdam? (Sebastian/Lycaon)
    - Wie reist er vanuit Arnhem (Tiel)? Thijs/Cesare
    - Wie reist er vanuit Zeeland (Roosendaal)? (Sterre/Paylor)
    - Wie reist er vanuit Leeuwarden? (Annabeth/Cherokees)
    - Wie reist er vanuit Groningen? (Annemiek/Wandering)
    - Wie reist er vanuit Zutphen? Eveline/Defensive en Romi/Sluipvoet
    - Wie reist er vanuit Enschede? Dominique/Hel
    - Wie reist er vanuit Almelo? (Samantha/Shogun)
    - Wie reist er vanaf Amersfoort? Dominique/Hel, (Samantha/Shogun), (Annabeth/Cerokees), (Esther/Adler)
    Zeg even van waar je komt, kunnen jullie samen reizen ^^

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 18:14 ]

    Ehm, trouwens, waarom staat er dat ik over Amersfoort ga? Er is namelijk een rechtstreekse verbinding. Ik zou wel in Amersfoort over kunnen stappen, is wel gezellig namelijk, maar die overstap is 2 minuten. En aangezien ik nog nooit eerder met de treind gereisd heb ga ik denk ik liever rechtstreeks dan een kwartiertje gezelligheid.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jaaaa een meeting in Utrecht! Dat wil ik wel graag. Ik woon in de buurt van nijmegen.. Iemand ook vanuit nijmegen centraal? Xx

    CallieVernon schreef:
    Jaaaa een meeting in Utrecht! Dat wil ik wel graag. Ik woon in de buurt van nijmegen.. Iemand ook vanuit nijmegen centraal? Xx


    Nijmegen. :D
    Daar wil ik misschien gaan studeren.
    Maar nee, sorry.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je kan soieso mee reizen met een aantal mensen vanuit Den Bosch [:

    Krullerd schreef:
    Je kan soieso mee reizen met een aantal mensen vanuit Den Bosch [:


    Oh ja, dat zeker. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Okeei, fuck it. Ik kom ook gewoon, ik glip gewoon uit mijn huis met het excuus dat ik naar een vriendin ga. Ondanks dat ik het stiekem best wel eng vind aangezien ik helemaal niemand ken die komt, en ik nog nooit eerder met de trein ben geweest, ghehe.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 17:15 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Okeei, fuck it. Ik kom ook gewoon, ik glip gewoon uit mijn huis met het excuus dat ik naar een vriendin ga en daar blijf logeren. Ondanks dat ik het stiekem best wel eng vind aangezien ik helemaal niemand ken die komt, en ik nog nooit eerder met de trein ben geweest, ghehe.


    Waar kom je dan vandaan? O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Waar kom je dan vandaan? O.o


    Logeren is overigens niet nodig; denkfoutje. Maar ik kom uit Groningen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Logeren is overigens niet nodig; denkfoutje. Maar ik kom uit Groningen.


    En is dat lang met de trein?
    Ik dacht al. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wandering schreef:
    Okeei, fuck it. Ik kom ook gewoon, ik glip gewoon uit mijn huis met het excuus dat ik naar een vriendin ga. Ondanks dat ik het stiekem best wel eng vind aangezien ik helemaal niemand ken die komt, en ik nog nooit eerder met de trein ben geweest, ghehe.

    Ik ben er persoonlijk geen voorstander om te liegen tegen je ouders, eerder fel tegen, zeker over zo iets groots. Maar ik kan je niet tegenhouden vanaf hier..

    Dit staat in de regels trouwens;
    Meeten
    Quizlet kan niet aansprakelijk worden gesteld als er iets mis gaat terwijl je een andere user van deze site ontmoet in het echt. Quizlet kan deze meetings uiteraard niet verbieden, dus geeft als tip mee; Wees altijd voorzichtig en overleg met je ouders!

    Maar ik zal je op zeker zetten dan [:

    MissSharp schreef:
    (...)

    En is dat lang met de trein?
    Ik dacht al. ^^


    Ik gok zo'n 2 uur(;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Ik gok zo'n 2 uur(;


    Lol.
    Ik mag wel gaan, als er iemand met me mee reist met de trein.
    Of ik denk dat ik mijn moeder dan beter kan overtuigen. [a] Het is nog steeds niet heel zeker.

    En mijn trein doet er ook twee uur over.
    Vanaf huis duurt het nog langer.^^

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 17:23 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Krullerd schreef:
    (...)
    Ik ben er persoonlijk geen voorstander om te liegen tegen je ouders, eerder fel tegen, zeker over zo iets groots. Maar ik kan je niet tegenhouden vanaf hier..

    Dit staat in de regels trouwens;
    Meeten
    Quizlet kan niet aansprakelijk worden gesteld als er iets mis gaat terwijl je een andere user van deze site ontmoet in het echt. Quizlet kan deze meetings uiteraard niet verbieden, dus geeft als tip mee; Wees altijd voorzichtig en overleg met je ouders!

    Maar ik zal je op zeker zetten dan [:


    Nee kijk, ik stel mijn ouders zeker op de hoogte van het feit dat ik met de trein ga. Maar nouja, ik kijk anders gewoon nog wel even of ik tegen ze zeg dat ik daar ga meeten. Ik denk er nog even over na hoe ik het ga doen; maar ik kom sowieso(;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Nee kijk, ik stel mijn ouders zeker op de hoogte van het feit dat ik met de trein ga. Maar nouja, ik kijk anders gewoon nog wel even of ik tegen ze zeg dat ik daar ga meeten. Ik denk er nog even over na hoe ik het ga doen; maar ik kom sowieso(;


    Dat klinkt -eh- geniaal? :W

    Maar dat is het ook. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    laatste post


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt