• He, ik ben sinds kort weer gaan schrijven en ik wil het verhaal heel graag met jullie delen dus èh. Zouden jullie misschien willen kijken of jullie het willen lezen! (:

    Verandering.

    http://www.quizlet.nl/stories/72747/verandering/
    Ik had nooit geweten dat ik iemand zo erg kon haten. Hoe kon iemand in godsnaam zo onuitstaanbaar zijn.
    Nou het kon dus.
    Levi. Ik kreeg al rillingen als ik alleen al aan zijn naam dacht. Waarschijnlijk was ik de enige. Iedereen vond hem helemaal geweldig. Alles wat hij zei werd door iedereen geloofd en alles wat hij deed was geweldig. Vonden zij dan.
    Ik niet.
    Zelfs mijn aller beste vriendin was verliefd op hem. Dat snapte ik al helemaal niet

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 11:32 ]


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Ik knap een beetje af op de tijdsveranderingen in het inleidinkje, eerlijk gezegd. Maar ik zal toch een kijkje nemen.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Ik knap een beetje af op de tijdsveranderingen in het inleidinkje, eerlijk gezegd. Maar ik zal toch een kijkje nemen.


    Ik ben zo slecht in tijdsbepalingen hè, haha. Ik hoop dat het niet tè veel afleid.


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Jisushika schreef:
    (...)

    Ik ben zo slecht in tijdsbepalingen hè, haha. Ik hoop dat het niet tè veel afleid.

    Het valt wel op. En ik denk niet dat iedereen zich eraan stoort, maar ik wel. En je verhaal ligt me niet zo. Ik vind je schrijfstijl niet erg prettig lezen en het is niet mijn smaak verhaal.
    Maar ik wens je veel plezier en succes bij het schrijven. :]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Het valt wel op. En ik denk niet dat iedereen zich eraan stoort, maar ik wel. En je verhaal ligt me niet zo. Ik vind je schrijfstijl niet erg prettig lezen en het is niet mijn smaak verhaal.
    Maar ik wens je veel plezier en succes bij het schrijven. :]


    Oké ja dat kan. Dankjewel. (:


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.