• Mij oom zit in de woonkamer en ik in de keuken, en mijn oom die zapt langs allerlei programma's, hoor ik iets, let ik even op en meteen zeg ik al: Hey, dat is Harry Potter drie! Hij kijkt me vermoeid aan en zapt weg.

    Iemand ook nog iets grappigs in die trant mee gemaakt?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    oke dan. als ik iets zie met twilight wordt ikk hyper en shcreeuw ik dat ik dat moet zien en dan worden ze vaag en zappen ze ook weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat is er dan te erg? Maar ik heb niets grappigs meegemaakt, ik leef tussen zuurpruimen. D:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:40 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Haha, je moet je oom confronteren met Harry Potter. Verplicht hem om mee te doen met onze volgende marathon, misschien wordt hij ook fan :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Haha, je moet je oom confronteren met Harry Potter. Verplicht hem om mee te doen met onze volgende marathon, misschien wordt hij ook fan :Y)


    Hij is al fan, hij heeft alle boeken gelezen en alle films gezien, maar hij vind mij iets te over actief.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Sluipvoet schreef:
    (...)

    Hij is al fan, hij heeft alle boeken gelezen en alle films gezien, maar hij vind mij iets te over actief.


    No, you're not. You're absolutely fine.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lol, mijn zus vroeg net of Voldemort een neus had. Had ze dat maar nooit gevraagd, ik had d'r net een hele uitleg gegeven, vanaf Slughorn die hem over de Horcruxes verteld tot aan Nagini en de slangenneus:Y)
    Na een paar minuten had ze het gewoon op google opgezocht, maar ik bleef doorlullen. Hehehe.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Zo vaak. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik probeer mijn ouders te overtuigen HP eindelijk eens te kijken.
    Denk je dat ze luisteren? ._________.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat had ik dus ook. Maar ik wist dat hij erop was, dus ik ging kijken bij onze computer die in een tv kan veranderen ofzow. Maar toen zei mijn moeder dat ik eens gezellig moest zijn en moest kijken naar mijn kind is te dik... Maar toen was dat dus afgelopen en toen zij ik: 'Kan hij nu weer op Harry' en toen deed mijn vader dat, (hij was net bij de dementors!)maar hij zeurde meteen dat Harry niks voor hem was en hij zapte hem weer weg. Super stom. Ouders die niet begrijpen hoe belangrijk Harry Potter voor mij is.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    ik had laatst dat ik aan het zappen was. Mijn broer en moeder zaten ook in de kamer. Ik zap langs een aantal programma's, ineens staat er onder in beeld: JUSTIN BIEBER..
    mijn broer en ik gillen heel hard: NOOOOO
    en ik zapte snel verder.
    mijn moeder zo: huh??????


    you make everything seem so possible <3

    Mijn zusje zet de radio aan en 1D is erop dus ik begin heel hyper een dood dansje te doen c:
    Mijn vader en moeder kijken me aan alsof ik gestoord ben lol

    Owja en mijn vader+ik zijn verslaafd aan hp dus gingen we samen gisteren deel 7 kijken \\(^.^)//


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vesper schreef:
    Mijn zusje zet de radio aan en 1D is erop dus ik begin heel hyper een dood dansje te doen c:
    Mijn vader en moeder kijken me aan alsof ik gestoord ben lol

    Owja en mijn vader+ik zijn verslaafd aan hp dus gingen we samen gisteren deel 7 kijken \\(^.^)//


    Jaloerss... Ik wil ook dat mijn vader verslaafd is aan Harry Potter..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Jaloerss... Ik wil ook dat mijn vader verslaafd is aan Harry Potter..

    Ik ook =D De mijne had toen HP1 op sbs6 was gekeken tot aan het stuk dat Hagrid kwam, en ooit ook nog vanaf Snape's les tot het einde. En toen keek ie HP2, begon ie álles af te kraken >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ik ook =D De mijne had toen HP1 op sbs6 was gekeken tot aan het stuk dat Hagrid kwam, en ooit ook nog vanaf Snape's les tot het einde. En toen keek ie HP2, begon ie álles af te kraken >.<


    Ja. Die van mij ook. We hebben dezelfde vader!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Ja. Die van mij ook. We hebben dezelfde vader!

    Cool, zijn we familie:Y) Laten we iedereen gek maken met onze fandom, lol.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...