• WE ONLY CAN WALK IN ONE DIRECTION, TOGETHER.





    Schatjes,
    Ik hou van jullie !

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 20:43 ]


    i'm broken, do you hear me.

    GayMarriage schreef:
    Sorry dat ik plots weg was. Mijn pa had nog meer te zeuren


    *Cyber hug*


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    CHARRY schreef:
    (...)

    *Cyber hug*


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    iCarrot schreef:
    (...)
    ik was echt haar beste vriendin, we deden alles samen, ik vertrouwde haar, ookal kenden we elkaar nog niet zo heel lang. maar schijnbaar heeft ze sowieso een half jaar tegen me gelogen, en ik geloofde haar maar. ik voel mezelf nu zo dom dat ik haar heb geloofd. ik weet niet of ik haar zomaar alles kan vergeven wat ze heeft gedaan en achter mijn rug om gezegt heeft, maar ik wil haar ook niet kwijt snap je.


    Als ze zo iets doet is ze jou misschien niet waard, ik bedoel als beste vriendin zou je zoiets niet doen maar at ligt er ook aan hoe jij je bij haar voelt wie weet heb je al veel meegemaakt met haar zowel goede als slechte dingen en wil je die niet kwijt. Je komt er wel uit <3


    i'm broken, do you hear me.

    HelloRadio schreef:
    (...)

    ik snap wel dat je dr niet kwijt wilt. Maar ze heeft je eigenlijk wel gebruikt. In jou geval zou ik het moeilijk vinden om haar te vergeven

    bleh ik kan echt zo boos om haar worden. overdag denk ik er niet echt zo veel aan, omdat ik dan bezig ben enzo. gister avond was ik er echt kapot van. dat ik echt zo dom ben geweest. ze zeurt de hele tijd aan me kop, dat het niet de bedoeling was en of ik haar wil vergeven. maar ik kan dit toch niet zomaar vergeven en vergeten. nouja ik kijk wel gewoon hoe het gaat. hierdoor weet ik tenminste wie mijn echte vrienden zijn.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.


    i'm broken, do you hear me.

    boe


    What's so bad about being different?

    foreverPayne schreef:


    Le dead


    Some things are changing too much.

    Pacific schreef:
    (...)ik wacht op mijn vervolg (:

    ik ook (A) xd


    Some things are changing too much.

    foreverPayne schreef:
    (...)

    Als ze zo iets doet is ze jou misschien niet waard, ik bedoel als beste vriendin zou je zoiets niet doen maar at ligt er ook aan hoe jij je bij haar voelt wie weet heb je al veel meegemaakt met haar zowel goede als slechte dingen en wil je die niet kwijt. Je komt er wel uit <3

    ze is gewoon jaloers, omdat ik en me andere vriendin altijd lol hebben om niks haha. en dat wil ze uit elkaar hebben. kutwijf dat ze is.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    CHARRY schreef:
    (...)

    *Cyber hug*


    Some things are changing too much.

    foreverPayne schreef:


    SPENCEEEEER <3
    hij snapt het (:


    Some things are changing too much.

    NOËLLEEEE IK MISTE JE AL <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    wie is de volgende die jarig is? (:


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    iCarrot schreef:
    (...)
    ze is gewoon jaloers, omdat ik en me andere vriendin altijd lol hebben om niks haha. en dat wil ze uit elkaar hebben. kutwijf dat ze is.


    Dat zou ik persoonlijk niet kunnen vergeten en vergeven eigenlijk, ik bedoel dat zijn zo een jaloerse kutstreken eh


    i'm broken, do you hear me.

    Tumble schreef:
    NOËLLEEEE IK MISTE JE AL <3

    zeg anders maar gewoon joyce, dat is iedereen nu toch al gewend hahahah


    Flashing lights in my mind, going back to the time.