Als ik iemand kies laat ik dat wel weten op dit topic. Ik wil het jullie echt niet aandoen om onnodig smachtend te zitten wachten^^
Dat vind ik oprecht heel erg fijn (: thanks.
Aangezien Eledhel en ik al een titel hadden + een cover + 3 hoofdstukken ( de samenvatting staat bij het topic voor de cover), zou ik jullie willen vragen of je hiermee door zou willen gaan of een compleet nieuw verhaal zou willen beginnen.
Verschillende redenen waarom ik liever niet met jullie verhaal verder ga;
1) Het is jullie idee, ik zou me een copycat voelen als ik eraan zou gaan schrijven.
2) Ik heb de samenvatting gelezen en het feit dat Tom en Rupert in dezelfde film gaan spelen is verzonnen, niet? Het lijkt me namelijk vrij onwaarschijnlijk aangezien iedereen als meteen 'HARRY POTTER!' denkt als ze hen apart zien en dat ongelooflijk wordt versterkt als ze samen zijn. Niet echt chill voor de makers van de film.
Bovendien moet ik bekennen dat ik niet zo'n fan ben van de titel, no offence. Ik vind het een beetje, tja, klinken alsof het alleen maar een zoetsappig liefdesverhaal is, en ik schrijf liever verhalen die niet alleen over liefde gaan (vroeger wel eens gedaan, niet zo'n succes).
Vraag aan jezelf ook eens of je dit écht wilt of het niet gewoon een bevlieging is, of je er genoeg tijd voor hebt (ik heb zelf ook nog een ander verhaal), en of je er genoeg inspiratie voor hebt (wie wilt kan mss een soort samenvatting opsturen, maar dit is niet verplicht!)
Ik wil wel een Tupert-verhaal schrijven en ook een keer proberen met iemand anders samen te schrijven. Ik heb niet belachelijk veel tijd, maar ik denk dat het wel moet lukken hoor.
Ik ga je nog geen samenvatting sturen, want ik vind dat als we samen gaan schrijven we samen iets moeten verzinnen. Sowieso weet ik niet wanneer het verhaal zich af zal spelen (tijdens Harry Potter of daarna) en zo.
Ook speel ik met het idee om mss meerdere co-auteurs aan te nemen (als dit kan?), als ik echt niet kan kiezen... Maar dat zien we nog wel
Meer co-auteurs kan. Fine with me (:
En dit klinkt misschien stom, maar kan jij een stukje plaatsen van hoe jij schrijft? Je hebt nu co-auteurs voor het uitkiezen, maar ik zou zelf bijvoorbeeld niet goed kunnen schrijven met iemand die geen interpunctie gebruikt *grammar nazi, kuch*
Kijk, kijk, kijk! MIMIMIMI<3
Carry me away, I hope that you don't break.