• Ik heb net een ruzie gehad met mijn broertje, ik was helemaal down enzo. Ik liep naar mijn slaapkamer en toen zag ik me moeder staan met een stofzuiger en m'n rommelige kamer was helemaal netjes. dnfklasnkldfa. Het was echt een rommel! Het was ineens zo f*cking netjes. Toen zei mijn moeder dus dat ze samen met mijn zus mijn kamer had opgeruimd. nsdklfnasklfnal. Nu ben ik zo blij weet je! ndjkflanskldfa. =D

Maken jullie ook wel eens van die momenten mee?

26 - 02 - '16

Das kut van die ruzie, maar wel heel erg lief van je moeder en je zus. Dat ze speciaal voor jou je kamer opruimden. Ik wou dat mijn moeder dat deed. Die zeurt alleen maar dat ik mijn kamer moet opruimen -.-

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Wat lief! Mijn moeder ruimt ook altijd mijn kamer op, haha. ^^

"Well, well. Look who we've got here!"

Chemist schreef:
    (...)

^Dit. Ik moet het zelf doen.

Kom je mijn appartement dan ook opruimen?

ik kreeg van m'n ma 100 euro als ik m'n appartement schoon hield tot ze eens op kwam dagen, wat random kon zijn, en ik had het niet opgeruimd .. Ik hou niet van opruimen, maar soms heb ik echt zin in opruimen als ik er aan begonnen ben. xD

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Turophile schreef:
    Mijn moeder had mijn hele kamer opnieuw ingericht toen ik een week naar Italië Belgie was ik had letterlijk zo'n TV-reactie. :Y)
    Love her! <3

&Sinds kort kan ik héél slecht tegen rommel en het liefst ruim ik elke dag op, haha :'D

Let it come and let it be

Larten schreef:
    (...)
    Kom je mijn appartement dan ook opruimen?

ik kreeg van m'n ma 100 euro als ik m'n appartement schoon hield tot ze eens op kwam dagen, wat random kon zijn, en ik had het niet opgeruimd .. Ik hou niet van opruimen, maar soms heb ik echt zin in opruimen als ik er aan begonnen ben. xD

JA, maar dan doe ik dat room-maid pakje niet wéér aan hoor. EN DAN GAAN WE OOK GEEN twincest ACTIES UITVOEREN.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Combustible schreef:
    (...)
    &Sinds kort kan ik héél slecht tegen rommel en het liefst ruim ik elke dag op, haha :'D

Ik heb nu net hetzelfde! x'D alleen hou ik wel van een beetje puber-rommel. <3

Love is louder.

Ik kan slecht tegen andermans troep maar ik kan prima tegen mijn eigen troep. Alleen mijn moeder zeurt altijd dat ik moet opruimen maar sinds ik het vorige week heb opgeruimd, heeft ze niet meer gezeurd

Physics is awesome

Als mijn moeder het doet kan ik niks meer terug vinden of gooit ze dingen weg die ik nog nodig heb
    dus ik vind het niet leuk als ze het doet

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Mijn kamer is altijd netjes ;p

"Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

Ik kreeg vandaag een heel lief kaartje van een vriendin van mij, dus dat maakte zeker mijn dag goed! (:

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Chemist schreef:
    (...)

JA, maar dan doe ik dat room-maid pakje niet wéér aan hoor. EN DAN GAAN WE OOK GEEN twincest ACTIES UITVOEREN.

Maar je had het nog zo beloofd! en ga je je kast eens opruimen? en koop nieuw lakens voor me want.. nouja, never mind er zitten hier ook kleinere kindjes mee te lezen! (cat) en ruim je kast op, en haal die 5034093 zogenaamde 'one night stands' van je er uit! (hebben ze wel genoeg eten en drinken gehad?)

Wat aardig van hun! Maar aan mijn kamer komen ze niet!
    Ze maken het netjes en binnen een paar dagen ligt het weer vol met spullen, zo gaat het meestal bij iedereen.

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Larten schreef:
    (...)
    Maar je had het nog zo beloofd! en ga je je kast eens opruimen? en koop nieuw lakens voor me want.. nouja, never mind er zitten hier ook kleinere kindjes mee te lezen! (cat) en ruim je kast op, en haal die 5034093 zogenaamde 'one night stands' van je er uit! (hebben ze wel genoeg eten en drinken gehad?)

5034093 One Night Stands? Je bent Fred vergeten!

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Chemist schreef:
    (...)

5034093 One Night Stands? Je bent Fred vergeten!

Ohja 5034093, en wie weet wat je met Bas hebt uitgevoerd.. dayumm gurl.. D:

Larten schreef:
    (...)
    Ohja 5034093, en wie weet wat je met Bas hebt uitgevoerd.. dayumm gurl.. D:

GESPANKT. Hard. Noh, er is één jongen in mijn leven en dat is Maarten. OKÉ ja ik heb het met Fred gedaan. En wij zijn twincesters... dus dat maakt... DRIE!