• Ik merk dat ik vandaag vrij nuchter/rustig ben, ofja deze avond. Vanmiddag was ik alles behalve rustig (hè, Marleen (wbw)). Hoewel mijn moeder deze avond een beetje liep te chagerijnen (door de hormonen die ze moet slikken, kan ze zelf ook weinig aan doen) voel ik me gewoon erg gemakkelijk. Hoewel het gevoel sowieso tijdelijk is en ik er nu (helaas) geen gebruik van kan maken omdat er visite is, is het wel fijn om je even compleet rustig te voelen en zelfs de slechte(/negatieve, haha) dingen te accepteren zoals ze zijn.

    Voelen jullie je ook rustig/nuchten vandaag? En wanneer voelen jullie je compleet op je gemak? (:


    Let it come and let it be

    Ik voel me belabberd. :Y)
    but that's awesome for you!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben 'n Fries, dus 24/7 nuchter (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik voel je juist raar, en moe, en kan er geen draai aan geven. En er zit hier heletijd een zoete geur of zo.. Ik kom er maar niet achter wat..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik voel me normaal.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wie is Marleen? Ken ik niet. (no_chears)

    Maar goh, ik voel me eigenlijk nooit echt helemaal rustig. Hoe is dat?D:


    everything, in time

    Merida schreef:
    Ik ben 'n Fries, dus 24/7 nuchter (cat)

    En ik als rasechte brabander ben nooit nuchter, altijd ladderzat (cat)
    Meh, in mijn hoofd klonk het grappiger D:


    Let it come and let it be

    Hmmm, ik voel me raar ;d geen verklaring voor, gewoon: raar ;d


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik voel me blij, want er gebeuren nu leuke dingen. (wbw)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Merida schreef:
    Ik ben 'n Fries, dus 24/7 nuchter (cat)

    Friesland FTW! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nop, ik ben onrustig, altijd. Kan ik niets aan doen. Het is geen ADHD of zo, maar ik ben gewoon onrustig. (:


    Destroy what destroys you.

    SING schreef:
    Ik voel me blij, want er gebeuren nu leuke dingen. (wbw)

    Je maakt me nieuwsgierig (wbw)


    Let it come and let it be

    Hmm. Eigenlijk niet, ik zou juist iemands hoofd willen verbouwen met een honkbalknuppel :Y) Maar nu ik aan het schrijven ben word ik wel heel rustig :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Combustible schreef:
    (...)
    Je maakt me nieuwsgierig (wbw)

    Ik ben verliefd. (wbw)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    I'm relaxed.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    SING schreef:
    (...)
    Ik ben verliefd. (wbw)

    Sorry, ik heb al een ander (joehoe)


    Let it come and let it be