• Stel dat mijn zus die hier ook op q zit iets uitspookt waardoor ze geband wordt (permanent).
    Heb ik daar dan ook gevolgen van of mag ik rustig verder blijven doen? Aangezien we hetzelfde IP adres hebben, vraag ik mij dit toch af :Y)

    Pendule schreef:
    Die zus heeft helemaal niks uitgespookt. Ik vroeg het me ook af en mits het forum openstaat voor vragen zie ik niet in waarom ze daar perse een mod voor moet pb'en. Dus stel dat die zus haar misgedraagd en een ip ban krijg dan hangt Ganymede er ook aan en de personen die een account delen ook?
    (ik snap trouwens niet hoe jullie van bericht 4 al offtopic hier kunnen gaan.)

    Nee, dat hoeft dus niet per se. Accounts die in eerste instantie meegeband worden, staan op hetzelfde email-adres, dat staat los van het ip-adres. En we geven sowieso bijna nooit in één keer een ip-ban.
    Ik kan me hier trouwens ook nog wel een situatie van herinneren dat er wel per ongeluk iemand meegeband werd met een ip-ban, maar dat heeft Rutger toen opgelost. Hoe precies weet ik ook niet. Maar dat komt eigenlijk nooit voor.

    Maar goed, zoals Nynke al zei, het is nogal een ingewikkeld systeem.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 15:31 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Devines schreef:
    (...)
    Nee, dat hoeft dus niet per se. Accounts die in eerste instantie meegeband worden, staan op hetzelfde email-adres, dat staat los van het ip-adres. En we geven sowieso bijna nooit in één keer een ip-ban.
    Ik kan me hier trouwens ook nog wel een situatie van herinneren dat er wel per ongeluk iemand meegeband werd met een ip-ban, maar dat heeft Rutger toen opgelost. Hoe precies weet ik ook niet. Maar dat komt eigenlijk nooit voor.

    Maar goed, zoals Nynke al zei, het is nogal een ingewikkeld systeem.
    Nouja ik deel eigenlijk wel account waarvan eentje op mijn email staat, maar ik denk niet dat ik binnekort geband ga worden. Ik vroeg het me eigenlijk voornamelijk af.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jij wordt alleen meegeband als je op hetzelfde e-mailadres geregistreerd staat, als dit niet zo is hoef je je volgens mij geen zorgen te maken.


    I am an idiot, I move.