• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:08 ]

    Genieten van je 'date'? (:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 13:13 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hem waarschuwen dat je gaat slaan als jij dingen gaat doen die jij niet wil ? ;D

    Ghehe, ik zat/zit in hetzelfde soort situatie ;d alleen hij zou dan eerst aan me vragen of hij me mocht zoenen of zo xd. -Van die afspraak is nog nooit iets van gekomen..-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat leuk voor je!
    Zoals je zelf al zegt: Je vindt hem hartstikke leuk! Laat je gewoon leiden door je gevoel en vooral genieten (:


    Not all those who wander are lost.

    Ik zou niet met een jongen gaan als je niet zeker bent dat je op hem verliefd bent, want als je er achteraf achter komt dat je dat toch niet bent is het ook weer zo zielig voor die jongen. ;o
    Dus veel succes met uitzoeken hoe je je voelt? (krul) Ik kan je daar niet bij helpen, want ik ben zelf nog nooit verliefd geweest. Én nog nooit een aanzoek of zo gehad, dus echt Forever Alone.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Luister naar je gevoel, als hij het één en het ander van plan is daar, merk je het vanzelf en kun je hem nog altijd afwijzen, of je maakt hem van tevoren duidelijk dat hij (nog) niets hoeft te proberen. Wie weet wordt het ngo wat, zo niet heb jij in ieder geval een leuke film gezien :3


    Let it come and let it be

    [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:08 ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:08 ]

    Maak d'r gewoon een leuke dag van bij de bioscoop, probeer d'r een beetje van te genieten. Misschien zie je vanzelf wel in dat je hem misschien ook wel leuk vind en zo niet, dan moet je niets doen wat je niet wil. Als hij wil kussen in 't donker, dan zeg je dat je dat niet wil omdat je veel liever kijkt naar het gezicht van *knappe acteur op het scherm*, haha. Maar maak dus gewoon wat plezier en doe alleen waar je zelf zin in hebt :3


    “Love is a contradiction.”

    Ik zou gewoon naar de bioscoop gaan. Als je echt bij hem bent merk je het vanzelf wel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou gewoon naar de bioscoop gaan. Misschien ondervind je daar of je hem wel of niet leuk vind. Het komt wel goed (:


    To infinity and beyond •

    Devines schreef:
    Ik zou gewoon naar de bioscoop gaan. Als je echt bij hem bent merk je het vanzelf wel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Devines schreef:
    Ik zou gewoon naar de bioscoop gaan. Als je echt bij hem bent merk je het vanzelf wel.


    Food.

    Je ziet vanzelf hoe het gaat, van tevoren er niet om gaan stressen want dat helpt niks.


    -

    Gewoon gaan, je ziet wel hoe het allemaal loopt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...