• Ik open maar alvast een algemeen topic, voor er straks heel veel zijn :p

    Vanaf a.s. donderdag, 5 januari, komt 'Wie is de mol' weer! Je kan het zien om 20.30 op Nederland 1.
    In wie is de mol zijn er 9 BN'ers die meedoen, het is hun taak om opdrachten te voltooien en hiermee zoveel mogelijk geld te verdienen voor in de pot, máár.. Eén van hun is de mol, deze mol moet er voor zorgen dat de opdrachten mislukken zonder gepakt te worden, het is namelijk de bedoeling dat alle kandidaten erachter proberen te komen wie de mol is. Aan het eind van elke aflevering maken alle deelnemers een test met daarin vragen over wie de mol zou zijn, diegene die deze test het slechts maakt valt af. Uiteindelijk blijven er drie mensen over voor in de finale, waarvan één de mol is. Diegene die erachter komt wie de mol is wint de pot, als geen van de spelers erachter weet te komen, dan wint de mol.

    Hebben jullie het al eens eerder gekeken? Wat vonden jullie ervan? Gaan jullie het (weer) kijken?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 12:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Silvester schreef:
    Alleen mods mogen inderdaad van een topic een algemeen topic maken. Ik laat hem nu maar staan.


    Oh :'D Zag wel eens vaker dat gewone Q'ers het deden, naja, nevermind ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Oh :'D Zag wel eens vaker dat gewone Q'ers het deden, naja, nevermind ;p

    Ik wou net zeggen, dat viel mij ook steeds meer op :"D


    Let it come and let it be

    De volgende keer gewoon even 'n PB'tje sturen met de vraag ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Is goed hoor :p

    Is de uitleg trouwens een beetje duidelijk? Ik zit echt vaak met; Mwuh, hoe leg je dat nou weer uit.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.