.. maar waarom zitten alle haters altijd op het Justin Bieber forum? Ik bedoel als je hem toch haat, waarom reageer je dan op de topics, dat snap ik niet helemaal.. ;]
-
2 jan 2012 - 23:183 jan 2012 - 0:10
BigBanana schreef:
Ik geef gewoon mn mening als er een topic aangemaakt wordt. Daar is het forum toch voor?
Inderdaad ;]3 jan 2012 - 0:26Flemish schreef:
Nou. Wij kijken via "actieve topics" en als het in de titels er niet bij staat dat het over JDB gaat, klikken wij er gewoon op en ...3 jan 2012 - 0:38Ik haat die kleine kindersterretjes zooi van ee artiesten
ove een paar jaar zijn ze toch weg
en wat als we reageren het is een forum
vrijheid vn meningsuitingHa! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.
3 jan 2012 - 0:40Actieve topics hé, geniale uitvinding.
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
3 jan 2012 - 0:41Als ik heel eerlijk mag zijn, wil ik hem het liefste ondersteboven achter het behang plakken.
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
3 jan 2012 - 0:41Chemist schreef:
Als ik heel eerlijk mag zijn, wil ik hem het liefste ondersteboven achter het behang plakken.
O_oAnd remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
3 jan 2012 - 0:42Uneventful schreef:
(...)
O_o
Vrijheid van meningsuiting hè?Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
3 jan 2012 - 0:51Chemist schreef:
Als ik heel eerlijk mag zijn, wil ik hem het liefste ondersteboven achter het behang plakken.
Ik dacht dat jij geen haatdragend persoon was?
OT:tja. Actieve topics zekers ?Frankly my dear, I don't give a damn.
3 jan 2012 - 0:53Chemist schreef:
(...)
Vrijheid van meningsuiting hè?
... but he's still hot.And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
3 jan 2012 - 1:51Flemish schreef:
Nou. Wij kijken via "actieve topics" en als het in de titels er niet bij staat dat het over JDB gaat, klikken wij er gewoon op en ...This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.
3 jan 2012 - 9:26Flemish schreef:
Nou. Wij kijken via "actieve topics" en als het in de titels er niet bij staat dat het over JDB gaat, klikken wij er gewoon op en ...I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
3 jan 2012 - 18:11BigBanana schreef:
Ik geef gewoon mn mening als er een topic aangemaakt wordt. Daar is het forum toch voor?
ik zag jouw naam, en nu heb ik zin in fruit
en ik ben geen haterIf you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.
3 jan 2012 - 18:13Al het bovenstaande + ik mag die topics niet uitschakelen omdat ik moderator ben.
Life is hard and then we die