• .. maar waarom zitten alle haters altijd op het Justin Bieber forum? Ik bedoel als je hem toch haat, waarom reageer je dan op de topics, dat snap ik niet helemaal.. ;]

    BigBanana schreef:
    Ik geef gewoon mn mening als er een topic aangemaakt wordt. Daar is het forum toch voor?

    Inderdaad ;]

    Flemish schreef:
    Nou. Wij kijken via "actieve topics" en als het in de titels er niet bij staat dat het over JDB gaat, klikken wij er gewoon op en ...

    Ik haat die kleine kindersterretjes zooi van ee artiesten
    ove een paar jaar zijn ze toch weg
    en wat als we reageren het is een forum
    vrijheid vn meningsuiting


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Actieve topics hé, geniale uitvinding.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als ik heel eerlijk mag zijn, wil ik hem het liefste ondersteboven achter het behang plakken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Als ik heel eerlijk mag zijn, wil ik hem het liefste ondersteboven achter het behang plakken.


    O_o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    O_o


    Vrijheid van meningsuiting hè? :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Als ik heel eerlijk mag zijn, wil ik hem het liefste ondersteboven achter het behang plakken.

    Ik dacht dat jij geen haatdragend persoon was?

    OT:tja. Actieve topics zekers ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Chemist schreef:
    (...)

    Vrijheid van meningsuiting hè? :Y)


    ... but he's still hot.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Flemish schreef:
    Nou. Wij kijken via "actieve topics" en als het in de titels er niet bij staat dat het over JDB gaat, klikken wij er gewoon op en ...


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Flemish schreef:
    Nou. Wij kijken via "actieve topics" en als het in de titels er niet bij staat dat het over JDB gaat, klikken wij er gewoon op en ...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BigBanana schreef:
    Ik geef gewoon mn mening als er een topic aangemaakt wordt. Daar is het forum toch voor?

    ik zag jouw naam, en nu heb ik zin in fruit =D
    en ik ben geen hater (A)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Al het bovenstaande + ik mag die topics niet uitschakelen omdat ik moderator ben.


    Life is hard and then we die