• Dat ik weer eens verhalen zou moeten gaan schrijven en uploaden hier? :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jij vind schrijven leuk, mensen vinden jouw verhalen leuk, dus waarom niet?:3


    Let it come and let it be

    Ja, waarom niet? ^^

    Combustible schreef:
    Jij vind schrijven leuk, mensen vinden jouw verhalen leuk, dus waarom niet?:3


    Proooooove me! 8D
    Meh, weet ik wel ... Maar ik zit een klein beetje in tweestrijd over het uploaden. Gezien het a) gejat wordt als het een origineel idee is b) er weer een lading gezeik over me heen komt als het verhaal te populair wordt zoals destijds met o.a The Slave


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Howl schreef:
    Ja, waarom niet? ^^


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Minato schreef:
    (...)

    Proooooove me! 8D
    Meh, weet ik wel ... Maar ik zit een klein beetje in tweestrijd over het uploaden. Gezien het a) gejat wordt als het een origineel idee is b) er weer een lading gezeik over me heen komt als het verhaal te populair wordt zoals destijds met o.a The Slave


    I agree with Sevda. Tja, punt a is altijd een probleem en dat zal het ook altijd blijven. Maar dat zou je er niet van moegen weerhouden, denk ik. Gezeik is altijd onterecht in zulke gevallen en daar hoef jij je niets van aan te trekken. Ik denk dat je heel veel mensen gelukkig zou maken als je het hier zou willen delen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Minato schreef:
    (...)

    Proooooove me! 8D
    Meh, weet ik wel ... Maar ik zit een klein beetje in tweestrijd over het uploaden. Gezien het a) gejat wordt als het een origineel idee is b) er weer een lading gezeik over me heen komt als het verhaal te populair wordt zoals destijds met o.a The Slave

    a) Het jatten van een idee kun je melden, waarnaar het wordt verwijderd, en sowieso krijgen die mensen nooit/nauwelijks de eer voor het verhaal, deels omdat het origineel zo'n beetje altijd bekender is.
    b) En ik vind het stom dat de One Direction verhalen zo populair worden, puur doordat het over hun gaat, maar dat houdt hen ook niet tegen. Waarom zou jij je wel tegen laten houden door de (onterechte) mening van een ander? Je bent er goed in en het meerendeel vind het nog altijd geweldig als je schrijft. :3


    Let it come and let it be

    Negeer dat gezeik. Ik zie liever vijf verhalen van jou in de top staan dan vijf Justin Bieber/One Direction verhalen :'D.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Combustible schreef:
    Jij vind schrijven leuk, mensen vinden jouw verhalen leuk, dus waarom niet?:3


    Firm believer of all that is magic

    Als je een leuk idee hebt, gewoon doen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Als je een leuk idee hebt, gewoon doen. (:


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!