• Elke keer als ik op "Activeren" van een hoofdstuk klik, laad de pagina zich opnieuw en dan blijft de pagina wit, als ik de pagina vervolgens refresh krijg ik de melding Melding: Oeps, er ging wat mis!

    Ben ik de enige? En weet iemand wat ik fout doe/wat er fout gaat? Het is namelijk erg irritant, want ik moet steeds opnieuw naar mijn story om een hoofdstuk te activeren.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Scandal schreef:
    Ik ontvang wel mails.

    Oh, oké. Naja. Ik dacht het alleen.
    Ik ontvang géén mails, en van één of twéé abo's PB's als ze een nieuw hoofdstuk hebben geactiveerd. En mijn lijst is gigantisch!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Famine schreef:
    (...)
    Oh, oké. Naja. Ik dacht het alleen.
    Ik ontvang géén mails, en van één of twéé abo's PB's als ze een nieuw hoofdstuk hebben geactiveerd. En mijn lijst is gigantisch!


    Als ik een hoofdstuk activeer, stuurt ie maar naar één of geen abo's een PB... En ik heb iets meer als 100 abo's...
    het moest 100 zijn, ik geef de schuld aan mijn kutmobiel...

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 14:53 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Heb ik ook ..
    Q heeft een hoop mankementen de laatste tijd.


    To infinity and beyond •

    Ja, dat heb ik ook al sinds een tijdje. Maar het hoofdstuk is wel geactiveerd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    vaak als je 2 x snel achter elkaar op F5 drukt, gaat het witte scherm weer weg en krijg je dat : Oeps, er ging wat mis ding ook niet meer :) (bij mij dan)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Combustible schreef:
    Ik heb dat ook, maar je hoofdstuk is wel geactiveerd.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Foutje in het script misschien


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Scandal schreef:
    Ik heb dat nu al een aantal weken. Niet alleen bij hoofdstukken activeren.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik heb het ook,
    maar iedere keer als dat gebeurt,
    krijgen mijn abo's ook geen mail van de activicatie,
    terwijl ik WEL mails krijg van reacties en GB's

    er ligt dus wel degelijk een verband tussen
    er gaat iets mis met het doorgeven van de activicatie,
    en ik snap dat de mensen die meer dan 100 abo's hebben
    niet iedere abo persoonlijk een berichtje kunnen sturen
    bij elk nieuw hoofdstuk

    Very annoying is dit.

    Combustible schreef:
    Ik heb dat ook, maar je hoofdstuk is wel geactiveerd.