• Happy birthday Sanne,
    ik hoop dat jij een hele hele fijne dag heb!
    LOVE YOU <3

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 13:26 ]


    Some things are changing too much.

    Narry schreef:
    ugh, ik haat die verdomde kut apple. Mij betreft proppen ze dat hele merk in hun verrukte reed --'. Echt jezus christus, mijn oortjes zijn WEER stuk! En er is helemaal niks mis mee, ineens stopte ze er mee. Ik was er gewoon zuinig mee.
    Serieus fuck them...
    Ik koop ook geen nieuwe, ik koop wel na maak uit China, die zijn ook goedkoper -.-

    Yeah, ik ken dat. Ik heb bijna elk merk wel geprobeerd met oortjes. Ik luister bijna de hele dag muziek en ze gaan altijd giga snel stuk bij mij. Nu heb ik voor een paar cent oortjes bij de Action gekocht en dat zijn serieus de beste die ik ooit heb gehad. Love them.


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    Ik vind het stom dat je HNTM niet meer op RTL Gemist terug kan kijken (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Malambri schreef:
    Ik vind het stom dat je HNTM niet meer op RTL Gemist terug kan kijken (no_chears)


    Ik ook!SHIT! Ik vergeet steeds ANTM op te nemen, nu heb ik dus 2 weken niet gezien. Lekker dan, en dat kan je ook al niet terug kijken! ):


    I can't be no superman, but for you I'll be a superhuman. ~ One Direction, save you tonight.

    Wie weet er nog een leuk liedje? (:


    I can't be no superman, but for you I'll be a superhuman. ~ One Direction, save you tonight.

    xBabyTarzan schreef:
    (...)

    Ik ook!SHIT! Ik vergeet steeds ANTM op te nemen, nu heb ik dus 2 weken niet gezien. Lekker dan, en dat kan je ook al niet terug kijken! ):
    ANTM volg ik niet, ahaha! (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    xBabyTarzan schreef:
    Wie weet er nog een leuk liedje? (:
    Ik luister nu deze


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    HNTM vind ik leuker dan ANTM. Tot grote verbazing van mijn vriendinnen die het andersom vinden.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 15:53 ]


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    Malambri schreef:
    (...)ANTM volg ik niet, ahaha! (:


    Haha, okay, nou ik baal echt! Dan ga ik maar even illegaal doen, haha. (A)


    I can't be no superman, but for you I'll be a superhuman. ~ One Direction, save you tonight.

    Weet iemand hoelang het duurt voordat en brief vanuit Nederland in Engeland is aangekomen? Het is nogal belangrijk. (krul)


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    Purugly schreef:
    HNTM vind ik leuker dan ANTM. Tot grote verbazing van mijn vriendinnen die het andersom vinden.


    Ik vind het alle twee wel leuk, haha. Maar denk als ik moet kiezen inderdaad HNTM leuker vindt. (:


    I can't be no superman, but for you I'll be a superhuman. ~ One Direction, save you tonight.

    Purugly schreef:
    Weet iemand hoelang het duurt voordat en brief vanuit Nederland in Engeland is aangekomen? Het is nogal belangrijk. (krul)


    Op internet staat dat het kan verschillen maar meestal max. 1,5 week duurt.


    I can't be no superman, but for you I'll be a superhuman. ~ One Direction, save you tonight.

    Purugly schreef:
    Weet iemand hoelang het duurt voordat en brief vanuit Nederland in Engeland is aangekomen? Het is nogal belangrijk. (krul)
    Twee weken? Zoiets denk ik, ik schrijf nooit naar Engeland :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    xBabyTarzan schreef:
    (...)

    Ik vind het alle twee wel leuk, haha. Maar denk als ik moet kiezen inderdaad HNTM leuker vindt. (:
    Ik ook, ik vind ANTM veel meer drama en zo


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Malambri schreef:
    (...)Ik luister nu deze


    Opzich wel leuk liedje! (:


    I can't be no superman, but for you I'll be a superhuman. ~ One Direction, save you tonight.

    Malambri schreef:
    (...)Ik ook, ik vind ANTM veel meer drama en zo


    Ja maar dat zijn alle Amerikaanse series, haha. Maar klopt ja. Maakt het soms ook wel grappig, maar ik vind HNTM leuker, maar ik kijk gewoon alle 2. (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 15:59 ]


    I can't be no superman, but for you I'll be a superhuman. ~ One Direction, save you tonight.