• Ik ben ziek en precies bij de jaar wisseling wanneer er lekker eten is en ik naar vrienden ga. Ik kan dus amper iets eten, want dan word de misselijk heid veel erger en tevens ook de buikpijn. Nog geen uur later zit ik al weer op de wc :c Iemand misschien een idee hoe ik het kan verminderen ik heb al iets genomen voor misselijkheid en braken,fruit, vitaminepillen en veel water.

Tips zijn welkom en alvast bedankt ;D.

Shoganai i ne~

Van de computer gaan, douchen, en in bed gaan liggen voor een uurtje (of twee). Dan voel je je vast iets beter.

Normaal eten blondie :3

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Hooligan schreef:
    Van de computer gaan, douchen, en in bed gaan liggen voor een uurtje (of twee). Dan voel je je vast iets beter.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Hooligan schreef:

26 - 02 - '16

Hooligan schreef:

Full of envy behind that anonymous mask

Cola drinken! *O*
    Even rustig liggen en de misselijkheid "lost" vanzelf op. :Y)

"Well, well. Look who we've got here!"

Hooligan schreef:

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Ik ben ook ziek >.< En ik krijg enorm snel last van mijn spieren. En meestal krijg je, als je ziek bent, ook spierpijn. Ik loop dus al de hele dag met enorme rugpijn >.< En keelpijn :'D En de hele nacht heb ik niet geslapen. Maar ik kan nog eten, gezien ik mezelf geleerd heb door misselijkheid heen te eten :'D

To live would be an awfully big adventure

Hooligan schreef:

you make everything seem so possible <3

Had ik met kerst, ik heb 3 paracetamols per dag genomen, enuhh veel gedronken, en veel gelegen. Niets hielp, liggen werkte wel zodat de hoofdpijn zakte. Beterschap :3

Where words fail, music speaks

Ik zit met een blaasontsteking en loop dus ook constant naar de wc met pijn..
    Arch.. Maandag maar ff kuurtje halen..

La credenza è una medicina contro il timore

Heel veel rust nemen!

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.