Pacific schreef:
(...)Jij mag me er wel één geven? (:
ok zet een kooitje in je kamer. en als je gaat slapen kom ik stiekem door de schoorsteen, en dan doe ik de eekhoorn in het kooitje, en als je dan wakker wordt dan heb je je eekhooorn (:
Flashing lights in my mind, going back to the time.
Gallagher schreef: Hoi iedereen! (: ik weet niet wie mij hier allemaal nog gaat kennen, lolol
Ik weet dat ik er een tijdje niet echt geweest ben, en ik kan dit natuurlijk op allerlei dingen steken, zoals bijvoorbeeld mijn examens, die btw heel erg goed waren. Maar dat ga ik niet doen. Ik weet niet hoe het eigenlijk komt, dat ik hier minder ben geweest, eerlijk gezegd. Maar nu 2011 op zijn eind loopt, en 2012 eraan komt, wil ik even zeggen dat ik jullie echt voor geen goud in deze wereld zou kunnen vergeten, jullie zijn allemaal zo lief en geweldig, en ik hou nog steeds van jullie, net als toen. Ik ga proberen in het vervolg hier meer aanwezig te zijn, als jullie dat natuurlijk niet erg vinden. Een fijn nieuwjaar voor jullie allemaal! <333
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."