• Ik ving net een glimp op van een stuk van de trailer van The Hunger Games op Comedy Central en flipte echt. Ik heb nu wel pijn, omdat ik van het bed ben gevallen dankzij mijn actie.
    Ik kan niet wachten tot de film in de bios komt.

    Wie kan nog meer niet wachten?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 21:32 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    *steekt hand heel erg hoog op*
    gelukkig heb ik gemerkt dat 3 maanden best wel snel gaan


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    *Steek hand op en rent hysterisch rondjes*
    Me Me Me


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kan in ieder geval wel wachten, ik heb die trailer in de cinema gezien en ik had echt zo'n gevoel van 'zat ik nu maar thuis, kon ik zappen.'


    Ex astris, sciencia

    Ik ben volgens mij de enige die de boeken niet heb gelezen en dat ook niet wil. Including, not wanting to watch the movie.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wist wel dat deze topic erover ging ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Devines schreef:
    Ik ben volgens mij de enige die de boeken niet heb gelezen en dat ook niet wil. Including, not wanting to watch the movie.


    Mag ik aansluiten bij je groepje?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Devines schreef:
    Ik ben volgens mij de enige die de boeken niet heb gelezen en dat ook niet wil. Including, not wanting to watch the movie.


    Nooooh, ik ben het met je eens.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Devines schreef:
    Ik ben volgens mij de enige die de boeken niet heb gelezen en dat ook niet wil. Including, not wanting to watch the movie.

    Nee, je bent zeker niet de enige

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 21:29 ]


    Ex astris, sciencia

    Flickerman schreef:
    *Steek hand op en rent hysterisch rondjes*
    Me Me Me


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Flickerman schreef:
    *Steek hand op en rent hysterisch rondjes*
    Me Me Me


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    *raises hand*

    Me neither!


    SLOAN.

    Ik ving*
    en nee, ik wil die film niet zien, I don't care about the books either.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik kan echt niet wachten, ben sws één van de eerste hier in mijn dorp die er heen gaat denk ik, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Flickerman schreef:
    *Steek hand op en rent hysterisch rondjes*
    Me Me Me


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    merryXmas schreef:
    *steekt hand heel erg hoog op*
    gelukkig heb ik gemerkt dat 3 maanden best wel snel gaan


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.