• Mijn abonnementenlijst is aardig hard geslonken toen ik er wat saaie/afgelopen stories uit kickte, en ik zoek nu weer nieuw leesvoer. Ik heb echter wel wat eisen (geen zorgen, niet zo'n waslijst als mijn vorige poging).

    Ik lees:

    - Sherlock Holmes
    - Harry Potter
    - Onbekende personen
    - Soms Hongerspelen*
    - Héél soms Twilight**

    Ik lees geen:

    - Justin Bieber
    - Tokio Hotel
    - One Direction
    - Eigenlijk alles wat niet bij "Ik lees:" staat

    Het moet een orgineel verhaal zijn. Het mag best een lovestory zijn, maar behalve de liefde moet er ook nog een verhaallijn zijn. En het liefste ook een beetje spanning.

    * Ik ben geen fan van de boeken, maar jullie schrijven anders dan Suzanne Collins, dus ik wil fanficties best een kans geven.

    ** Ik ben heel erg kritisch over Twilight-fanficties. Er moet namelijk in mijn gedachten ook nog iets spannends gebeuren in een verhaal voordat het een goed verhaal is, en blijkbaar is dat bij Twilight-fanfics redelijk zeldzaam. Het liefst dus geen stories plaatsen die alléén om de liefde draaien, er moet ook nog wat gebeuren.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kan je geen van mijn eigen verhalen meer aanraden, maar Our Way is een leuke Marauder-era fanfiction, al is het geen Remus/Sirius. ^^

    En ik ben bezig met een korte Sherlock fanfic. Ik denk dat je wel kunt raden waarover. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Historisch, waargebeurd (deels), géén fanfiction! Kies zelf maar xd

    15e eeuw.
    Charlotte is negen jaar oud als ze wordt uitgehuwelijkt, aan een onbekende man, die haar erg op afstand houdt, en vooral niet wil dat zij enige politieke invloed krijgt.
    Het is erg moeilijk voor Charlotte om zich aan te passen aan haar man. Toch geeft ze niet op en probeert ze keer op keer, na elke teleurstelling, haar leven weer op te pakken.

    http://www.quizlet.nl/stories/78299/carpe-diem/


    Als je tot de nek toe in de shit zit... laat je hoofd niet hangen!

    Sempione Park

    Sempione Park is een prachtig park in Milaan, Italië. Avery gaat, op aanraden van haar moeder, op reis naar Milaan zodat ze volledig tot rust kan komen. Haar vakantie krijgt een aangename wending wanneer haar oog op de knappe Giovanni, de zoon van de vrouw des huizes, valt. Giovanni vertelt haar oude folklore over Milaan en Avery wordt steeds meer geïnteresseerd in de vreemde moorden die gepleegd werden in Sempione Park. Wanneer Giovanni zich steeds meer en meer aangetrokken voelt tot Sempione Park is Avery tot alles bereidt om het duistere geheim van het park te ontrafelen.


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil

    Misschien de mijne:klik

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je een Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    Levensstrijd.
    [Klik hierboven!]



    In 'Levensstrijd' volgen we de 21 jarige brunette Roxanne, met een vader die bij de Overheid werkt. Wanneer 's werelds grootste en meest gezochte crimineel het op haar munt, volgt de levensstrijd: een gevecht van leven op dood.

    Drank & drugs
    Seks (16 +)
    Agressie & geweld
    Onbekende personen
    Spanning










    Princess Lily.
    [Klik hierboven!]



    Princess Lily gaat over een knappe prinses, die erachter komt dat ze niet is zoals alle anderen.
    Haar leven neemt een totaal andere wending als ze zich besluit aan te sluiten bij de Orde, een magisch gezelschap, waar ze getraind wordt tot wie zij echt is.
    Ze gaat de strijd aan tegen de Equalisten - een gevecht van goed en kwaad, van leven op dood - en probeert hiermee de magische gemeenschap te bevrijden van de Equalisten.


    ~ fantasy/avontuur
    ~ onbekende personen






    And again, I heard that noise. A crying werewolf. My father. I runned to my bed, and pull the coat over my head. Why there is no mom, to hold me when I'm afraid? Softly I cried, and I grabbed my teddybear. And finally I slept, that only moment when I have no sorrows.

    Once I've stepped into Hogwarts, my whole life changed. I've made friends, I learned how to use magic, I discovered a new world. I've learned that, no matter who you are or where you come from, there's always a person who loves you. But I also discovered a secret, I never wanted to know. A secret, wich is a case of death and live.




    # Het is Nederlands geschreven
    # In samenwerking met ShyAnimagus
    # Karakters en inspiratie van J.K Rowling, copyright.



    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Het verhaal van Paulie,
    en zij kon niet houden van...


    *onbekende personen
    *misdaad
    *romantiek
    *http://www.quizlet.nl/stories/78182/het-verhaal-van-paulie/


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.




    You made me believe
    In myself
    In real friends
    In a true love

    But was it just a game?


    http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer