• Hier weer zo'n zeik-topicding xd

    Ik woon dus in een appartement en boven ons woont een moeder en haar zoon (haar zoon is denk ik wel al o'n 38 ofzo. Die 2 zijn gewoon walgelijk en gek, die moeder scheld zijn zoon 24/7 uit, en dat kunnen wij bij ons thuis dus ook allemaal horen. Die man is een alcoholverslaafde en doordat hij altijd dronken is, valt hij altijd overal en kan hij nouwelijks lopen, hij heeft ook veel dingen gebroken en bijna elke week moet de ambulance komen om hem naar het ziekenhuis te brengen (elke keer voor een andere reden). Ik ging dus vanmiddag met m'n moeder naar de supermarkt, zie ik in de gang van ons huis zo'n plas-ding voor mensen die dat 'niet meer kunnen'. Zeg ik tegen m'n moeder: die gek doet dat hier toch niet in de gang he? Zei m'n moeder: Ik hoop het niet. Nu is er nu wéér een ambulace gekomen en proberen ze die man al letterlijk een uur naar benden te halen maar in het begin 'lukte het niet' (vraag mij niet wat ik daar mee bedoel want ik weet ook niet wat die mensen daarmee bedoelde) Nu het eindelijk terug goed was, smeekten die mensen dus om met hun mee naar het ziekenhuis te gaan maar wou hij niet. Toen vonden ze in de gang dat plas-ding en zeiden ze: wat doet dit ding hier? Jij weet toch dat er hier kinderen wonen in dit gebouw? Wat zullen zij niet denken als jij daar je behoefte zit te doen? Ik had hem dus vandaag in de supermarkt gezien, maar negeerde hem. Nu zei die man bij die mensen van de ambulance: Dat ding gebruik ik bijna nooit hoor, ik heb het alleen in de supermarkt vandaag gedaan maar ik had m'n hand ervoor. Ik werd daar dus echt misselijk van(ik heb het gelukkig in de supermarkt niet zelf gezien maar de gedachte alleen al).

    En nu wil die gek dus weeral niet mee met die ambulance --"


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ieeeeehl, dat is zo gor. IN EEN SUPERMARKT! *valt flauw*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Omfg, kunnen ze hem niet doorsturen naar een kliniek want vandaag of morgen ligt hij in coma.


    Let it come and let it be

    1. Ik snap er echt geen sikkepit van
    2. die moeder scheld zijn zoon 24/7 uit, volgens mij moet het zijn die moeder scheld haar zoon 24/7 uit


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    1. Ik snap er echt geen sikkepit van
    2. die moeder scheld zijn zoon 24/7 uit, volgens mij moet het zijn die moeder scheld haar zoon 24/7 uit

    Scheldt. Ga niet verbeteren als je het niet kan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Daar moet echt iets gebeuren, weet je? Met name voor dat zoontje, jullie moeten echt ingrijpen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    GATES schreef:
    (...)
    Scheldt. Ga niet verbeteren als je het niet kan.


    Woa, er wordt hier wel echt tot in de puntjes verbetert. Of was het nou met een d? 8DD

    Eyes schreef:
    1. Ik snap er echt geen sikkepit van
    2. die moeder scheldt zijn zoon 24/7 uit, volgens mij moet het zijn die moeder scheld haar zoon 24/7 uit

    Misschien bedoeld ze wel dat haar zoon ook een zoon heeft.

    OT: Wat een vieze man, dat hij dat doet in de supermarkt...

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 20:16 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eyes schreef:
    1. Ik snap er echt geen sikkepit van
    2. die moeder scheld zijn zoon 24/7 uit, volgens mij moet het zijn die moeder scheld haar zoon 24/7 uit

    Scheldt.

    OT: Dat kan ook echt niet meer


    Ex astris, sciencia

    Whoah, das echt... gestoord. Met een d. Ja.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Omg lijkt me echt verschrikkelijk om naast zulke mensen te wonen..!

    Minsa schreef:
    (...)

    Woa, er wordt hier wel echt tot in de puntjes verbetert. Of was het nou met een d? 8DD

    Lol, ja. En ja, inderdaad 'verbeterd'.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    CallieMulan schreef:
    Omg lijkt me echt verschrikkelijk om naast zulke mensen te wonen..!


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!