• Hi allemaal!

    Ik zoek effe een gebeurtenis waar ik een verhaal omheen kan maken. Ik schrijf het verhaal Een Nieuwe Student, maar ik wil wel wat spannends erin. Heeft iemand ideeën?? NB. Het zijn 5 heren

    Bye!!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 16:56 ]


    You know my name, not my story. You know what I like, not what I feel.

    Foxfaces schreef:
    (...)
    Nee, de hemel lichtte op. En ik kom rechtstreeks van de hemel. (joehoe)


    Sonic rainbooms lichten de hemel op :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Foxfaces schreef:
    Ik denk aan moord, wereldoverheersing en onderdrukking. (bloos)

    Kijk, een moord! Okay, dat is wel een goede. En aan wat zat je te denken? Noem het motief eens dat één van de 5 jongens iemand vermoord. Vind het echt een goed idee!!!


    You know my name, not my story. You know what I like, not what I feel.

    xxShyxx schreef:
    Dat waar ze zit moet eigenlijk sluiten. het is maar een ideetje

    Das ook wel een goede ja...'t zijn btw 5 heren.


    You know my name, not my story. You know what I like, not what I feel.

    Foxfaces schreef:
    Ik denk aan moord, wereldoverheersing en onderdrukking. (bloos)


    you make everything seem so possible <3

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Het is een vogel! Het is een vliegtuig! HET IS... RAINBOW DASH!



    Sorry moest even :Y) , maar OT:
    ontvoering,moord,iemand die stikt in eten, iemand die dood gaat, coma, vechtpartij, steentje uit de hemel komt vallen, aliens, aanrijding met een auto, aanrijding met een bus of boot en we hebben het vliegtuig ook nog, Ontploffingen, auto dat ontploft, andere dingen die exploderen, En nog veel andere dingen met vuur.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Topper schreef:
    (...)
    Kijk, een moord! Okay, dat is wel een goede. En aan wat zat je te denken? Noem het motief eens dat één van de 5 jongens iemand vermoord. Vind het echt een goed idee!!!

    Euh, dat meerdere mensen steeds verdwijnen en vermoord terug worden gevonden?
    En het motief... Ontsnapt uit een TBS-kliniek en een andere identiteit aannemen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cup schreef:
    Ze wordt gedwongen in de prostitutie te gaan.

    'T zijn 5 heren..


    You know my name, not my story. You know what I like, not what I feel.

    Foxfaces schreef:
    (...)
    Euh, dat meerdere mensen steeds verdwijnen en vermoord terug worden gevonden?
    En het motief... Ontsnapt uit een TBS-kliniek en een andere identiteit aannemen?

    Mhhh...daar kan ik wel wat mee..thanks! x Andere ideetjes zijn welkom ;)


    You know my name, not my story. You know what I like, not what I feel.

    RainbowDay schreef:
    (...)



    Sorry moest even :Y) , maar OT:
    ontvoering,moord,iemand die stikt in eten, iemand die dood gaat, coma, vechtpartij, steentje uit de hemel komt vallen, aliens, aanrijding met een auto, aanrijding met een bus of boot en we hebben het vliegtuig ook nog, Ontploffingen, auto dat ontploft, andere dingen die exploderen, En nog veel andere dingen met vuur.

    Wow..en noem eens een motief voor dat al...


    You know my name, not my story. You know what I like, not what I feel.

    Topper schreef:
    (...)
    Wow..en noem eens een motief voor dat al...

    Jaloezie kan je bij veel van die dingen stoppen als motief. Bij Coma kun je denken aan Coma zuipen. Dat er eentje in coma raakt en de andere schuldgevoelens krijgen. En voor de rest heb ik nog geen idee, behalve de aliens dan die kommen gewoon de aarde overnemen (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Jaloezie kan je bij veel van die dingen stoppen als motief. Bij Coma kun je denken aan Coma zuipen. Dat er eentje in coma raakt en de andere schuldgevoelens krijgen. En voor de rest heb ik nog geen idee, behalve de aliens dan die kommen gewoon de aarde overnemen (cat)

    Kijk, daar kan ik wat meer! Nou ja..de aliens dan niet.. Dank je voor je hulp! x


    You know my name, not my story. You know what I like, not what I feel.

    Willekeurige gebeurtenissen/ideeën (Engels)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik die de wereld overneemt en de vrouwen uitroeit, dat is toch wel een ramp?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Topper schreef:
    (...)
    Ja, maar hoe? Wat? Waar? Wie? En ik denk niet dat seks erg populair is hierzo


    Oh denk je dat.
    Laat haar verkracht worden. En sws moet je niet beginnen aan een verhaal als je niet eens een gebeurtenis kunt verzinnen. Just saying.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Larten schreef:
    Ik die de wereld overneemt en de vrouwen uitroeit, dat is toch wel een ramp?


    Why?
    En stiekem kan ik het niet laten om te zeggen dat als je de vrouwen uitroeit er geen babytjes meer kunnen komen. Of je moet een wonderbaarlijke middel vinden en mannen een baarmoeder geven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.