• Oké, ik wil echt super graag schrijven en het lukt ook aardig, alleen zit ik een beetje zonder inspiratie.
    Dus...
    Zouden jullie een aantal woorden hieronder willen neerplaatsen?
    Gewoon heel random zoals:
    appel, klok, woordenboek, feestje, etc?

    (:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Post-it briefje, fineliner, potlood slijpsel, punaises, agenda, visitekaartje, kroontjespen, deo, pastelkrijt, mobielhoes.

    Random dingen die op m'n bureau liggen :3

    Chocola, lieveheersbeestjes, watergieter, veertjes, opera, tijd, vallende ster, pauw, spiegel, jojo, kermis, handen, scrabble, kaart, appeltaart.


    wth.

    Lolly, youtube, internet, brieven, Omegle, pen, papier, glas, cola, koekje, poster.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Boek, kaars, pinguin, dozen, kat, 'vergif'.

    Gewoon randomdingen die ik voor me heb liggen :'D (Dat vergif is overigens nagellakremover, maar dat doet me denken aan vergif wegens die verschrikkelijke geur :"D)


    Let it come and let it be

    Stok, gedoofde kaarsen, boeken over planten en de natuur, een kerststalletje, bakstenen, koe. Succes ermee :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Countenance schreef:
    Boek, kaars, pinguin, dozen, kat, 'vergif'.

    Gewoon randomdingen die ik voor me heb liggen :'D (Dat vergif is overigens nagellakremover, maar dat doet me denken aan vergif wegens die verschrikkelijke geur :"D)


    Jij hebt een pinguin bij je liggen? :'D

    Oh en om on-topic te blijven: Bivak muts, potje met inkt, sleutelhanger, perkament, zeep, apfelstrüdel, lijm, knikkers.

    hoofdtelefoon, drinken, bericht, examen, zetel, kat, dood, tranen, pijn, herinneringen, cola, broer, ...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mayfly schreef:
    Chocola, lieveheersbeestjes, watergieter, veertjes, opera, tijd, vallende ster, pauw, spiegel, jojo, kermis, handen, scrabble, kaart, appeltaart.

    Tsja, Ami, je kan niet vluchten van de chocolade (:

    zakdoek, stift, mp3, huiswerk, boek, magneet, hert, schilderij


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vluuv schreef:
    (...)

    Jij hebt een pinguin bij je liggen? :'D

    Oh en om on-topic te blijven: Bivak muts, potje met inkt, sleutelhanger, perkament, zeep, apfelstrüdel, lijm, knikkers.

    Zelfgemaakte pinguin-ketting:3


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Zelfgemaakte pinguin-ketting:3


    Awesome :0

    Nog maar een keer:
    Robot, strikje, lint, nootje, eekhoorn, vlinder, blaadje, zonnebril met glazen in de vorm van hartjes, enkelbandje, spin, kussen, navel.

    Feest, boek, garage, schommel, muziek, kast, raam, moeder, lamp, aardappel, Parijs.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Vluuv schreef:
    (...)

    Awesome :0

    Nog maar een keer:
    Robot, strikje, lint, nootje, eekhoorn, vlinder, blaadje, zonnebril met glazen in de vorm van hartjes, enkelbandje, spin, kussen, navel.

    Het is wel alleen een hoofd(cat)
    Foto, 'portefolio', beeldje, ei, snoopy, blik, herinneringen, vijl, opstapeling, overspoeling, masker, lak.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Het is wel alleen een hoofd(cat)
    Foto, 'portefolio', beeldje, ei, snoopy, blik, herinneringen, vijl, opstapeling, overspoeling, masker, lak.


    Alsnog, echt gaaf :3 Pinguins zijn leuk c:

    Hoge hakken, strapless jurk, glitters, vuurtoren, ring, spiegel, teddybeer, masker, cd's, platenspeler, fototoestel.

    Haardvuur, snoepjes, kaarsen, regenachtig weer, boekenkast, plant...

    (jup, dit is gewoon alles dat ik zie als ik rond me kijk ;d)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    The Doors, hoed, hoed, hoed, hoed, foto, hoed, zebraprint, Mikey Way, Frank Iero, televisie, Baileys, Johnny Walker, Wii.

    Alle dingen die voor me liggen/staan.
    (wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)