• Maar niet heus.

    Ik vertelde mijn ouders dat ik bèta ben en dat ik op een verhalensite zit waarbij je verhalen, gedichten, polls, gedichten, enzovoort kunt maken.
    Er is namelijk bijna weer ouderavond en mijn mentor is er via mijn Nederlandse lerares achtergekomen dat ik bèta ben. Dat betekende dus, als ik niets zei, dat ik dood zou gaan tijdens de ouderavond.
    In ieder geval, ik vertelde het dus.
    Mijn moeder liep rood aan en zei dat schrijvers nutteloos zijn en in de goot belanden. En dat ik mijn opleiding weggooi als ik wil schrijven.
    Hele discussie, met gelukkig mijn vader aan mijn zijde.

    Even kort samengevat: mijn moeder vindt me een loser omdat ik schrijf.

    Nou, dat ging goed! :'D

    Wat hebben jullie vandaag beleefd?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ze weet niet wat ze zegt, je ontwikkeld zo wel mooi je Nederlandse spellen, breid je fantasie uit en hebt het hier naar je zin. Het doet enkel goede dingen met je, onthoud dat.
          Mijn moeder is vrij positief over schrijven, althans weet ze niet dat ik hier schrijf, maar afijn. Maar zodra ik zeg dat ik er mijn beroep van wil maken, kan ik een preek van hier naar Tokyo krijgen. Alles waarin je moeilijk doorbreekt wordt uitgesloten. Dat heeft deels te maken met haar eigen ervaringen, dus ik denk dat - dat bij jouw moeder ook zo is.:3


    Let it come and let it be

    Thefack, een loser? O_o Alsof het zo leuk is iedere dag op een kantoor te zitten.

    Ik heb mijn ouders een of andere story van me laten lezen die echt heel slecht was, maar zij vonden het geweldig. Ik laat ze dit nooit zien, lol, dan maken ze zelf een account aan en gaan ze me stalken. Liever niet.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Square schreef:
    Aw, dat is rot. Ik hoop voor je dat je moeder bijtrekt. In ieder geval moet je goed onthouden dat haar reactie nergens op slaat en dat je vooral moet blijven schrijven zo lang jij dat leuk blijft vinden. Laat je niet ontmoedigen.

    + toen ik het aan mijn ouders vertelde waren ze juist hartstikke blij.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is de rede waarom ik dit onderwerp vermijd bij mijn ouders. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.