• Ik wist dat er fanfics bestaan over de meest uiteenlopende series, films en boeken, maar ik had er nooit echt bij stil gestaan dat de Bijbel daar ook een van zou kunnen zijn. En toen kwam ik net dit tegen. Blijkbaar staat Bible fanfiction zelfs op de 22ste plaats op de lijst met meest populaire fandoms op heel fanfiction.net. :'D

    Dus, wisten jullie dat dit bestond? Wat vinden jullie ervan?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mags schreef:
    Oké, wtf? Dus dan blijkt Maria nog een dochter te hebben die hopeloos verliefd is op een tijdreizende Mozes? Omygod.

    Wow, weird. Weird, maar creatief.


    No growth of the heart is ever a waste

    THING5 schreef:
    Ik vind het niet heel erg 'leuk' ..


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Uhm... Dat vind ik ergens belachelijk.


    I am an idiot, I move.

    Ergens vind ik het niet helemaal kloppen, maar dat komt vast omdat ik het niet gewend ben. Als iemand zich fijn voelt bij zoiets schrijven moet diegene het zelf weten x'D


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Hmm, een verboden liefde met de aartsengel Gabriel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hm, sounds nice.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    JustYouAndMe schreef:
    okeee dan... *loopt langzaam achteruit*


    26 - 02 - '16

    Mags schreef:
    Oké, wtf? Dus dan blijkt Maria nog een dochter te hebben die hopeloos verliefd is op een tijdreizende Mozes? Omygod.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    What if Satan fucked Mary? NEW STORY! SM! SM!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!