• ## Hit the lights
    Young, forever - Gaat over een groep tieners die perongeluk in 'Neverland' terecht komen.
    Neverland is een plek waar tieners nooit ouder worden.
    Toch hebben veel van hen toekomstplannen, en zij proberen terug te komen naar hun thuis, terwijl anderen het liefst hun hele leven jong blijven
    .
    ##
    De groep heeft ongeveer 8 leden, en daarvan reserveer ik er één voor mezelf, dus nog 7 rollen beschikbaar.
    join ^^
    ##
    Vriendengroep;
    Meisje; June 'Belrose Kingsley
    Meisje; Hailey Jane Nights
    Meisje; Diana McGregor
    Meisje; Janice Smiths
    Jongen; Puck Kilian Dylan Noway
    Jongen; Keith Lancaster
    Jongen; Alexander Harrison McMahon
    Jongen;
    ##
    Invullen;

    Volledige naam;
    Leeftijd;
    Geslacht;
    Uiterlijk;
    Innerlijk;
    Extra;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 14:59 ]


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Volledige naam;Puck Kilian Dylan noway
    Leeftijd;18
    Geslacht;mannelijk
    Uiterlijk;


    Innerlijk;Puck is een jongen die goed in het leven staat.
    Hij is enorm sociaal en maakt snel vrienden. Het is een enorme flapuit en is niet de slimste in zijn laten en doen.
    Het is mestaal de grappenmaker en zorgt voor de zweer in de groep.
    Hij is enkel erg waakzaam en zijn humeur kan in een keer overzijn, als iemand iets aakeligs over hemzelf of zijn vrienden zeggen.
    Dan is Puck absoluut niet de liefste meer. en dat gebeurt al redelijk snel omdat hij snel op zijn teentjes is getrapt.
    en is snel agresief.
    Puck zegt wat hij denk, zonder dat hij doorheeft dat hij andere kwetst. daarbij is hij nog eens enorm koppig en als hij eenmaal iets in zijn hoofd zit, moet het zowiezo gebeuren en luisterd hij niet meer naar anderen. Hij ziet het leven als een groote grap en neemt bijna niks sirieus.
    Extra;/

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 15:38 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Volledige naam; Diana McGregor
    Leeftijd; 17
    Geslacht; Vrouwelijk
    Uiterlijk;

    Diana is 1m68, erg slank gebouwd en heeft lange, bekkende haren die wild om haar fijne gezicht hangen. Ze heeft lichtblauwe ogen en een zeer lichte huid die goed worden gecombineerd met haar zalmroze lippen.
    Innerlijk; Diana is een zeer vrolijk soort meisje dat altijd open staat voor nieuwe dingen. Ze lacht veel en graag wat haar altijd doet overkomen als een zeer positief iemand. Ze is ook erg spontaan en een echt doorzetter. Helaas is dat niet altijd zo geweest. Ze is namelijk mishandelt geweest door haar ouders en draagt daar de littekens van mee. Zowel letterlijk als figuurlijk. Maar ze is van mening dat ze op die manier nooit vergeet hoe hard de realiteit soms kan zijn.
    Extra; Diana heft soms nachtmerries over haar duistere verleden.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:51 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Volledige naam; Hailey Jane Nights
    Leeftijd; 17
    Geslacht; Vrouw
    Uiterlijk;


    Innerlijk; Hailey is een aardig en sociaal meisje. Ze ziet er misschien uit als een bitch, en de meeste zullen ook denken dat ze wel bitch is, maar die zullen dan snel genoeg merken dat dat niet waar is. Hailey houdt niet van dat bitcherige gedoe. Alleen als je haar kwaad maakt, en ruzie met haar zoekt zal je de wind van voren krijgen. Dan gooit ze een hoop nare opmerkingen naar je. Hailey is heel alert en slim. Hailey wilt ook graag verder studeren als ze haar examens heeft gedaan. Ze wilt graag hotel manager worden en een goede en mooie toekomst krijgen. Haar toekomst is namelijk heel belangrijk voor haar, aangezien haar ouders in geldnood zitten door de crisis. Hailey is niet bang om ergens als eerste op af te stappen. Ook zal Hailey altijd voor haar vrienden en de zwakkere opkomen. Ze zal voor ze door het vuur gaan, en alles geven tot ze helemaal op is. Ook is Hailey een echte doorzetter, het woord stoppen en opgeven kent ze niet. Maar Hailey is ook heel koppig. Al is ze niet te beroerd om toe te geven al ze fout zat. Maar haar koppigheid staat haarzelf vaak in de weg.
    Extra; Nope.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:38 ]

    Volledige naam; June 'Belrose Kingsley - JB
    Leeftijd; 16
    Geslacht; Vrouwelijk
    Uiterlijk;


    Innerlijk; June Belrose Kingsley. Voor haar vrienden JB, is een pittige jongedame.
    Ze is behoorlijk nieuwsgierig en vrijwel altijd vrolijk.
    Haar enige zwakte luid 'klein en kwetsbaar' en de mensen van wie ze houd zijn alles voor haar.
    Ze is enorm gedreven en vooral spontaan in alles dat ze doet.
    Mensen vinden June fijn gezien ze heel goed luistert en altijd een soort 'veiligheid' om zich heen draagt.
    June kan heen opdringerig, maar ook heel rustig zijn.
    Dat past zich aan bij wat voor persoon er voor haar staat.
    Extra; June is heel gevoelig wanneer het om gevoelens van anderen gaat, en zal daardoor ook altijd op de hoogte van iemands gevoel blijven.


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Alles staat erbij ^-^
    We hebben nog drie jongens en één meisje nodig om te kunnen beginnen ^-^.


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    xMorgenster schreef:
    Alles staat erbij ^-^
    We hebben nog drie jongens en één meisje nodig om te kunnen beginnen ^-^.

    Mag ik ook nog een 2de personage aanmaken?
    Een jongen dan? :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    Mag ik ook nog een 2de personage aanmaken?
    Een jongen dan? :)


    Of course ^-^


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Abo

    Volledige naam; Keith Lancaster
    Leeftijd; net 15 geworden
    Geslacht; Mannelijk
    Uiterlijk;

    Keith is 1m78, heeft een licht getinte huid en ravenzwarte haren. Zijn ogen zijn donkerbruin, bijna zwart. Voor een 15 jarige, heeft Keith toch redelijk al wat spieren, kijk voor de reden bij innerlijk.
    Innerlijk; Keith is een macho met een klein hartje. Hij is dol op het vrouwelijke geslacht en is dan uiteraard ook dol op hun aandacht. Maar wat er ook gebeurt, hij zal altijd respect hebben voor ze. De reden dat Keith spieren kweekt, is omdat hij een voorbeeld wil nemen aan zijn oudere broer waar hij ooit naar opkeek. Helaas is die gestorven bij een auto-ongeval. Nu wil Keith net als hem zijn. Over het algemeen is Keith een speelvogel en totaal nog niet klaar om volwassen te worden, maar als het echt moet, kan hij bloedserieus zijn.
    Extra; Hij stamt af van Siouxie Indianen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    mag ik een meisje reserveren? ik kan nu niet invullen :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    is het erg als er 1 meisje te veel is? want dan zou ik er ook heel graag nog eentje willen aanmaken als dat kan

    @ Hierboven
    ##

    Ik vind het persoonlijk wel erg dat er een jongen, of meisje te veel is.
    Want dan zul je straks zien dat iedereen iemand om te spelen heeft en dan is er steeds één alleen.
    Aan reserveren doe ik niet meer, want ik wil het spel gewoon zo snel mogelijk beginnen en om het eerlijk te houden is degene die hier al speelt gewoon binnen.
    Bij mij geld wie het eerst komt wie het eerst maalt (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 10:18 ]


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Volledige naam; Janice Smiths
    Leeftijd; 16
    Geslacht; Meisje
    Uiterlijk;


    Innerlijk; Janice is een spontaan meisje. Erg geestig, maar ze trekt heel vaak haar mond open. Ze zegt vaak wat ze van de dingen denkt, en laat niet over zich heen lopen.
    Extra; Janice houdt vaak een masker op. Dit betekend dat ze haar gevoelens niet zo snel laat zien.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 11:14 ]

    Volledige naam; Alexander Harrison McMahon
    Leeftijd; 17
    Geslacht; Mannelijk
    Uiterlijk;


    Alex heeft zee blauwe ogen en bruine haren waar meestal een muts op staat.
    Hij is 1.80 en heeft een licht getinte huid
    Innerlijk; Alexander die liever Alex word genoemd is een vrolijke jongen.Hij loopt altijd met een grote glimlach op zijn gezicht.
    Hij maakt vaak sarcastische opmerkingen, hij heeft een lang uitdrukkingsvermogen.
    Alex kan erg koppig zijn, hij kan soms op verkerden momenten in lachen uitbarsten.
    Extra; Alex is opgegroeid een klein dorpje in Engeland met minder dan 50 inwoners, zijn ouders zijn gescheiden hij woont nu bij zijn moeder en kleiner zusje.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Er zijn heel veel meisjes. Eigenlijk té veel in vergelijking met de drie jongens.
    Dus als het even kan, kunnen mensen misschien een jongen erbij maken of gewoon een meisje er af strepen.


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet