He guys. Ik heb een aantal ideeën voor een story. Om precies te zijn: 3. Maar ik heb niet zoveel zin om alleen te schrijven, want samen is ook veel leuker. Wil je samen schrijven?, vul het onderstaande ding dan even in (:
Naam:
Leeftijd:
Hoogste abo's:
Hoogste kudo's:
Ooit in top 5 gestaan?:
Schrijfstijl:
Ik zal het ook wel ff invullen (:
Naam: Maaike
Leeftijd: almost 13.
Hoogste abo's: 60
Hoogste kudo's: 50
Ooit in top 5 gestaan: Ja, zoiets de hele middag. (top 3 gehaald (: )
Schrijfstijl:
Ik zat roerloos in de stoel. Ik staarde wat voor me uit, zonder doel. Mijn mascara had lange, zwarte banen over mijn wangen gevormd. Het was officieel, hij was weg, voor altijd. Ik voelde een warme hand op mijn schouder. Ik negeerde het. De hand verdween van mijn schouder, waardoor ik op keek. Ik keek naar achteren, waar ik mijn moeder weg zag lopen. Ik schudde mijn hoofd en keek weer voor me uit. Leven ging niet altijd zoals je wou. Je had altijd tegenslagen. Mijn vader zei altijd, "Van alle tegenslagen die je krijgt, zul je dubbel zoveel goede dingen meemaken". Ik slikte. Mijn vader, hij was zo wijs. Hij kon me zoals niemand mij kon. Hij accepteerde mij, om hoe ik was. Soms bedacht ik het me, moest hij dat doen?, alleen omdat hij vader was. Mijn mondhoeken krulden zwakjes omhoog. Zo veel herinnering met hem, altijd als ik eraan terug dacht, werd ik blij. Ik wist dat hij mijn leven verlaten had, maar mijn hart zal hij nooit verlaten.
Als je het leuk lijkt om met me te schrijven, laat maar een berichtje achter (: Ik zal zodra ik weet met wie ik wil schrijven, die gene een PBtje sturen met de ideeën zodat we kunnen kiezen. En ofcourse kan jij dan ook ideeën voorstellen, als je de mijne niks vindt. (:
Lots of love (: