• Hoi, ik heb een probleem. Ik maakte altijd mijn trailers zelf, maar nu doet mijn movie maker het niet meer, ik heb van alles geprobeerd maar het lukt me gewoon niet! Dus wou ik vragen of iemand misschien een trailer voor me wou maken. Hij hoeft niet lang te zijn ofzo, een minuutje ofzo, dat het eigenlijk verteld waar het verhaal over gaat. Als je het wilt doen lees maar even waar de story over gaat (:

    PLOT:
    Het gaat over Kitana Cornwell en Justin Bieber. Op een dag is Kitana bijna te laat ergens, dus ze is zich aan het jagen. Ze jaagt zich zo erg dat ze niet om zich heen kijkt, maar door de menigte heen duwt. Want de menigte stond daar omdat die Justin Bieber achter na zaten. Dan plots botst ze tegen Justin Bieber aan. Ze jagen zich allebei (zij omdat ze bijna te laat is, hij omdat hij weg aan het rennen is voor zijn fans) Ze pakken snel hun telefoons die gevallen waren en gaan weg. Later die dag komen ze er achter dat ze de verkeerde telefoons bij zich hebben. Justin besluit Kitana te bellen, zodat hij weet waar zijn telefoon is. Ze spreken af dat ze zaterdag op elkaar wachten in het park zodat ze hun telefoons weer terug kunnen geven. Kitana denkt meteen dat Justin haar na de afspraak meteen zal vergeten, maar zal hij dat? Maar dan breekt de dag aan, zaterdag. Ze leren elkaar steeds beter kennen, hun geheimen, hun angsten, de dingen die ze leuk vinden, etc. Ze besluiten om de hele middag met elkaar om te gaan. Onderling met hun vrienden maken ze weddenschappen, hoe lang hun date's zullen duren. Maar tussen hen bloeit liefde op. Zal het echte liefde zijn?, of is het maar nep?

    I hope this wil help (:

    Ik heb een liedje wat ik er graag in wil:
    The Song

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

    Met filmpjes maakt me niet zoveel uit welk meisje het is. Ik heb wel enkele filmpjes waar je wat uit kunt halen:

    Girl:1
    Girl:2
    Girl:3
    JB:1
    JB:2
    JB:3
    Justin die belt, maybe handig
    meisje dat belt, maybe handig

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt! (:

    De titel van het verhaal: You love her, don't You? ~ JDB

    Zet maar in een reactie als je eraan gaat werken of stuur me maar een PB, dan kunnen we dingen verder afspreken.

    Alvast bedankt voor de moeite!(:


    Lots of love (: