• Van mijn idee op Q, Purple grave, ga ik helemaal onbekende personen maken en hem ombouwen tot een echt boek. Het duurde even voordat ik het ook werkelijk zou doen, maar ja ik heb al twee hoofdstukken.
    Heeft iemand ook een idee om een verhaal te schrijven?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:33 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ganymede schreef:
    Niet om rude te zijn, maar niemand hier bezit de kwaliteiten om nu al een boek te schrijven. Ik studeer nu Nederlands aan een lerarenopleiding en ik zie fouten waarvan ik niet wist dat het fouten waren.
    Ja, je kunt het wel proberen, maar dat verhaal dat je nu aan het produceren bent, kan de kwaliteiten niet bevatten die een goed boek nodig heeft. Daarvoor zijn we allemaal nog te jong, te naïef en te onervaren.
    Spijtig eigenlijk, want sommigen hebben echt iets te zeggen.
    Misschien ooit, maar nu nog niet.

    Meer dan de helft schrijft ook niet voor een boek, maar om een verhaal te maken


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nog, ik weet nog niet. Ik moet xeker bog groeien in mijn schrijfstijl en m`n ideeen kunnen wat beter. Juist. We zullen nog wel zien. Eerst wil ik me concentreren op mijn verhaal. Die heeft nu 30 000woorden en ik heb hem bijna af, maar ik zit vast. Als ik hem niet afschtijf, zal een boek nooit lukken


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ganymede schreef:
    Niet om rude te zijn, maar niemand hier bezit de kwaliteiten om nu al een boek te schrijven. Ik studeer nu Nederlands aan een lerarenopleiding en ik zie fouten waarvan ik niet wist dat het fouten waren.
    Ja, je kunt het wel proberen, maar dat verhaal dat je nu aan het produceren bent, kan de kwaliteiten niet bevatten die een goed boek nodig heeft. Daarvoor zijn we allemaal nog te jong, te naïef en te onervaren.
    Spijtig eigenlijk, want sommigen hebben echt iets te zeggen.
    Misschien ooit, maar nu nog niet.


    Ach ja, het is het proberen wel waard. Dan weet ik tenminste ook een keer hoe het voelt om te schrijven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Cherokees schreef:
    Ja, ik. Alleen moet ik daarvoor nog wel groeien in mijn schrijven. (:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    ik forceer het niet want dan ga ik veel slechter schrijven. ik schrijf wanneer ik zin in heb en wie weet komt er ooit nog eens een boek uit


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ja, ik. Ik ben hem aan het uitwerken op Q, hij gaat "Moonlight" heten. Vervolgen inbegrepen!


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Genius schreef:
    Lol nee, ik ben volgens mij bijna de enige op deze hele site die dat niet wil :'D


    Ik wil het ook niet. Schrijven is nu niet echt mijn toekomst droom.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, ik zou het niet willen :') Maar ik heb net even een hoofdstuk van je gelezen en je schrijft goed, maar ik denk niet dat ik een heel boek zou kunnen lezen. Maar dat vind ik met wel meer boeken en mensen die hier op Q schrijven, dus dat kan ook aan mij liggen!
    In ieder geval heel veel succes met schrijven! (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb zo ontzettend veel schriften volgeschreven met allemaal verhalen en weet ik het allemaal. Maar ik ben dislecties en mijn gramatica en spelling zijn lang niet goed genoeg om een boek te schrijven. En ik heb ook geen zin om 't te laten controleren en veranderen.
    Succes met schrijven in ieder geval.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb inmiddels al een manuscript af waarvan een uitgeverij het erg graag wil uitgeven ^^. Zodra ik het geredigeerd heb, stuur ik het op ^^.


    I do not intend to tip-toe through life only to arrive safely at death.

    Ik ben allang bezig met een boek ^^ Een gemiddeld hoofdstuk van mijn boek heeft tussen de 2000 en 4000 woorden.

    Atm heb ik 33 pagina's volgeschreven. Lettertype: Times New Roman Grootte: 11

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 14:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sterf, stomme bumpers!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    succes bij het vinden van een uitgever.
    niet gemeen bedoeld, want ik heb geen verhalen van je gelezen, maar het gebeurt bijna nooit dat een ingestuurt script wordt uitgegeven, laat staan helemaal doorgelezen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.