• Ik heb dus een probleem met mijn lenzen! Het is echt heel raar en het begint me vreselijk te irriteren dus ik wou is horen of jullie me wat uitleg erover konden geven!
    Het zit dus zo dat ik mijn lenzen heb sinds eind augustus en ik nu geen moeite meer heb met ze in of uit te doen. Wel vallen ze (super) vaak uit! Dan wrijf ik er bijvoorbeeld in en dan ineens is ze helemaal verschoven en zie ik niks meer en uiteindelijk valt ze dus op de grond... Ook (had ik daarstraks nog voor -_-') voelt het kei vaak dat er zo een mega zandkorrel in mijn oog zit en dan begint het echt extreem veel pijn te doen en dit geraakt dan niet opgelost voor ik mijn lens er helemaal uithaal en er tenslotte terug insteek =S En dit is best wel irritant als je op school zit en helemaal geen lens achtige dingen meehebt! :'D

    Iemand ervaring hiermee...? :')

    x


    Tanya is de beste.

    (...)
    Muha, das niet heel erg slim van je:Y)

    I know, maar ik was die keren er altijd superhard me aan het prutsen en dan zijn die gedraaid enzo..
    maja, nu zitten ze terug juist ^^

    (...)
    Wahaha :'D
    Ik haat die dingen echt, als je dan nieuwe glazen hebt (vroeger toen ik nog geen lenzen had) zijn ze ook nog eens meteen helemaal bekrast (bij mij toch steeds het geval).

    idd.. kut dingen zijn het!


    when words fail, music speaks.