• Hoi iedereen!

    Ik zoek dus 4 mensen die samen met mij een One Direction verhaal willen schrijven. Ik wil het over vijf meisjes en de vijf jongens van One Direction schrijven.
    De bedoeling is dat je zelf het opgegeven lijstje opstelt met het verlangen hoe jij wilt dat je personage eruit ziet. Vertel er ook zeker bij wie de match is van jouw personage (van de jongens).

    Het lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Land:
    FaceClaim:
    Match met wie?:

    (De geschiedenis en de karakter moet je niet invullen, omdat het anders te verwarrend wordt. Die verzin je ter plekke in een hoofdstuk zelf, zodat ik het kan lezen en het op kan slaan in een document, mocht je het vergeten, kun je me altijd vragen wat het ook alweer was.)

    Mijn lijstje

    Naam: Rosa Latifa
    Leeftijd: 17 jaar
    Land: Spanje
    FaceClaim: (Onbekende)
    Match met wie?: Zayn Malik

    Vragen of onduidelijkheden? Aarzel niet en pb me! De geïnteresseerden mogen hier het lijstje invullen, maar graag via pb.

    Naam: Katy Parker
    Leeftijd: 17 Jaar
    Land: Ierland
    FaceClaim: Je bedoelt toch of ze onbekend is of model, actrice, danseres etc. Zo ja, dan is ze beginnend model?
    Match met wie?: Liam Payne

    Kan je het laten weten als je genoeg mensen hebt? Of als het toch niet door gaat. :3


    I like boys who drive cars too slow.

    Naam: Samira Rose Valentiné
    Leeftijd: 18 jaar
    Land: Engeland
    FaceClaim: Professioneel danseres
    Match met wie?: Harry Styles of Niall Horan

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 10:06 ]


    Firm believer of all that is magic

    Met FaceClaim bedoel ik inderdaad een bekend persoon, zoals bijvoorbeeld Sophia Bush. Ik sla jullie lijstjes op! Nog twee mensen :3

    Het lijstje:

    Naam: Calista Lorenza Mariposa
    Leeftijd: 16 jaar oud.
    Land: Engeland.
    FaceClaim: Singer songwriter.
    Match met wie?: Liam Payne of Niall.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Right! Nog een en we kunnen beginnen! :D So exited ;D

    Ordinateur schreef:
    Right! Nog een en we kunnen beginnen! :D So exited ;D


    Heb je al een verhaallijn verzonnen?


    Firm believer of all that is magic

    Geniusferb schreef:
    (...)

    Heb je al een verhaallijn verzonnen?


    Daar wou ik met z'n allen over nadenken ;) Als de vierde zich aanmeldt, kunnen we dit eventueel via MSN bespreken, als dat voor iedereen in orde is ;)

    Ordinateur schreef:
    (...)

    Daar wou ik met z'n allen over nadenken ;) Als de vierde zich aanmeldt, kunnen we dit eventueel via MSN bespreken, als dat voor iedereen in orde is ;)


    Kan het ook via Tinychat?

    Mijn Msn is R.i.p


    Firm believer of all that is magic

    Geniusferb schreef:
    (...)

    Kan het ook via Tinychat?

    Mijn Msn is R.i.p


    Dat heb ik helaas niet. Kan je ook geen mail-adres aanmaken? Of word je liever op de hoogte gehouden via pm?

    Ordinateur schreef:
    (...)

    Dat heb ik helaas niet. Kan je ook geen mail-adres aanmaken? Of word je liever op de hoogte gehouden via pm?


    Tinychat kan ook met vreemden ik PB mijn tinychat wel.


    Firm believer of all that is magic

    Dat is goed ;) Nog eentje en we zijn compleet, ik denk dat ik wel iets leuks weet voor de verhaallijn ^^

    Ordinateur schreef:
    Dat is goed ;) Nog eentje en we zijn compleet, ik denk dat ik wel iets leuks weet voor de verhaallijn ^^


    Vertel. :"D


    I like boys who drive cars too slow.

    Dat vertel ik wel als we met z'n allen samen zijn, dan kunnen de meningen verspreid worden en wie weet komen er betere ideeën. Ik maak jullie lekker nieuwsgierig, haha ;D

    Naam: Melianne Justine Lysha
    Leeftijd: 18 jaar.
    Land: Engeland.
    FaceClaim: Ze kan prachtig viool spelen.
    Match met wie?: Louis Tomlinson.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oké, we zijn compleet! Clitch, ik stuur jou even een pb ;)